Så litt dårlig ut for oss alle en stundJa, det var det
Begynte å lure på om jeg skulle komme i mål en stund![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så litt dårlig ut for oss alle en stundJa, det var det
Begynte å lure på om jeg skulle komme i mål en stund![]()
Vakta starter kl 1930OkNår starter vakta? Da er det jo fortsatt en del igjen av natta til å sove på da
![]()
Ja, det ble fryktelig stille en stund. Spent på hvor mange som kommer over 2222 nå til sluttSå litt dårlig ut for oss alle en stund![]()
Ok, fortsatt tid å vokse det av seg daHun er snart 2,5![]()
JaVakta starter kl 1930
Ja jeg får jo sovet endel allikevel...bedre det enn å gå til kl 08 om morgenen synes jeg![]()
Men nå er du sikkert kommet lenger?![]()
MhmMed så mange som stiller opp så går det nok strålende
Litt enklere når mannen din kjenner sjefen!![]()
Ja det er det, og siden store deler av dagen vår og spesielt formiddagen består av gråt så hadde det hvert greit å slippe![]()
Ja, det er jo selvfølgelig mulig.Ok, fortsatt tid å vokse det av seg da
Jeg hadde melkeprotein allergi til jeg var 3 år. Fikk laktose intoleranse da jeg gikk i 10.klasse.
Finnes så mye finthar regnkåpe jeg, for den er lang
![]()
Får krysse fingrene for detJa, det er jo selvfølgelig mulig.
Hehe...ja det er faktisk ganske skummeltEr jo mye man får lyst på av å skravle her inne også da![]()
![]()
Blir spennende å se, akkurat nå tåles det ingenting i alle fall. Ikke en liten bit en gang, så blir en god stund før vi prøver med noe igjen.Får krysse fingrene for det![]()
Selv om de fleste får tilbake barnesykdommene i voksen alder...
Ja, det er jo detHehe...ja det er faktisk ganske skummelt![]()
Jeg er veldig fornøyd med denIkke så verst nattevakt det da, enda litt av natta igjen liksom, til å sove![]()
Ja virker sånn, det er hyl bare jeg nærmer meg soverommet ! Får ikke roa ned. Hjalp heldigvis nå daÆsj...sliter hun med søvnen??
Det skjønner jegBlir spennende å se, akkurat nå tåles det ingenting i alle fall. Ikke en liten bit en gang, så blir en god stund før vi prøver med noe igjen.
God kveldGod kveldhva skravles det om idag?
lille N får ikke sove, for hun er tett :/ skal i bhg i morgen
det er ikke uansvarlig av meg det vel?
I morgen skal hu mor bare slappe avkroppen føles ut som skal dø pga for mye aktivitet
onsdag er det bhg og jeg skal til frøyaklinikken, hjem, hente i bhg og møte bestevenninnen min som og er tante
torsdag kun slappe av med kortdag i bhg og samme på fredag. Bare da drar vi en tur på IKEA
![]()
Hva er deres planer denne uken da?![]()
Det hadde jo ikke funket i det hele tattDet var det jeg håpte på. Hvis ikke hadde det blitt ei kort natt![]()