Skravletråd august

Ånei!!
Hvordan gikk det? Fått redda den? Skru den av med en gang om den er på. Så må du la den tørke ordentlig før du bruker den igjen...
Dro ut ledningen og batteriet med en gang.
Den står oppned til tørking nå.

Hehe, plutselig fikk du noe å gjøre alikevel da :p langt til butikken?

Nei det er ikke det, men det er meldt regn :P men må ut og ordne noen andre ting også så da har jeg ikke noe valg :P hadde bare hvert greit og ikke måtte ut, men heller bare gå ut fordi jeg har lyst :P

Slappet av, hvert på dynga med masse skrot, papp og tomme malingsprodukter, handlet til oss og katta, tatt oppvasken, kjørt samboeren avgårde på reise og styra med valg av ny stilling (fikk valg ca kl.16 og måtte svare kl.17).
Hørtes kos ut :)
Oi skal si...gjort mye:)
Fornøyd med valget??:) Hva slags stilling:)?

Nei det er ikke det, men det er meldt regn :P men må ut og ordne noen andre ting også så da har jeg ikke noe valg :P hadde bare hvert greit og ikke måtte ut, men heller bare gå ut fordi jeg har lyst :P

Hehe, sånn ja :p
Ja, er alltid kjekkest når en faktisk har lyst :)

I dag fikk jeg valget om den nye stillingen min skulle være nattevakter (24 vakter på 12 uker) eller kveld og noen dagvakter (kveld 27 vakter og 9 dagvakter på 12 uker). Og fikk veldig kort tid å bestemme meg på(ca1 time). Men ente til slutt på netter.

Hadde kveld og dag fra før, men pga kraftig underskudd i kommunen så mista jeg min faste stilling(oppsigelsen går ut 1 eller 2 sep og da starter min nye stilling). Uka etter fikk jeg tilbud om nattevakt stilling, siden den personen trakk seg. Tok selvfølgelig å takket ja. Så fikk jeg igjen valget om å velge i dag, siden enda en har trekt seg.
Valget ente slik siden jeg tenkte på å kunne bruke mest mulig tid med den lille og samboeren, den turnusen passer best med min andre jobb, bedre betalt og samboeren min mente det passet oss best ifht han som reiser mye (få jo færre vakter på lik prosent stilling pga timene per vakt).

Hva hadde dere valgt?

Oi skal si...gjort mye:)
Fornøyd med valget??:) Hva slags stilling:)?
Føler det var mye, er sykemeldt. Så skjer ikke alltid noe her..
Ja, føler det. Spent på om det vil fungere i våres hverdag, får ikke testa det før i juni 2016. Går i permisjon til mandag. Sto mellom nattevakt og kveld/dag, ente med nattevakt.

Back
Topp