Jeg bruker laktosefri fra tine.Jeg har enda ikke funnet noen god erstatning for vanlig melk i risengrynsgrøt. Hva bruker du der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker laktosefri fra tine.Jeg har enda ikke funnet noen god erstatning for vanlig melk i risengrynsgrøt. Hva bruker du der?
Okei. Skjønner at man må ha, men når man nesten får 4 vanlig melk for den prisen blir det fort dyrtOkHar ikke sett så mye på pris. Må liksom ha produkter uansett
Men hos oss funker laktosefri bra. Jeg tåler den og samboeren synes den er ok i smak.
ÅhEffektiv dag i hvert fallEnn du?
Det kan vel ta litt tid daJa
Jeg skal snart bade baby og finne ut hvordan brystpumpa fungerer, så blir nok ikke så mye skravleaction enda![]()
Nei. Har/hatt kun en bok av jo nesbø. Den falt ikke I smak, så har ikke kjøpt flere av han.. Kom meg ikke igjennom den boka..Jeg har planer om å lese sønnen av jo Nesbø. Begynte ikke på den tidligere fordi den er så stor (ikke pocket). Orket ikke ha den med på ferie
Har du lest den?
Skjønner den. Jeg har vel lest de fleste nåNei. Har/hatt kun en bok av jo nesbø. Den falt ikke I smak, så har ikke kjøpt flere av han.. Kom meg ikke igjennom den boka..
Ja guttungen elsker detDet hørtes ut som en fin dag hos dere ogsåakvariet ser veldig spennende ut
![]()
Slappet av, hvert på dynga med masse skrot, papp og tomme malingsprodukter, handlet til oss og katta, tatt oppvasken, kjørt samboeren avgårde på reise og styra med valg av ny stilling (fikk valg ca kl.16 og måtte svare kl.17).Åh? Gjort påd a
?
Vi har vært på akvariet og hatt besøk![]()
Tror det er stor stas for de fleste barnJa guttungen elsker detMest opptatt av sjøløvene
![]()
Huff da, det hørtes ikke bra utFaens helvetes møkk!!!!
Klarte akkurat å helle en kopp te over laptopen
Mhm.. er dyrt å ha allergier...Okei. Skjønner at man må ha, men når man nesten får 4 vanlig melk for den prisen blir det fort dyrt
Vi kan ikke bruke laktosefri, da det er melkeprotein vi unngår![]()
OkSkjønner den. Jeg har vel lest de fleste nå![]()
Ja, det koster en del ekstra. Synd at det skal være slik. Synes også det er dårlig utvalg flere stederMhm.. er dyrt å ha allergier...
Ok, ser den. Kjenner flere som har det sånn..
Hørtes ut som en god planOkTenkte å gi den jeg har til pappa. Han liker de bøkene godt
Ånei!!Faens helvetes møkk!!!!
Klarte akkurat å helle en kopp te over laptopen
Jeg tenkte å bake pizza boller/snurringser denne uka. Har du prøvd det?Har du bakt noe i det siste da?![]()
Jeg har faktisk aldri prøvd det før. Vet ikke hvorfor, men kunne gjerne tenkt å lage en dagJeg tenkte å bake pizza boller/snurringser denne uka. Har du prøvd det?
Det gjør jeg også ellers så må jeg klare med uten ut permisjonenHuff da, det hørtes ikke bra ut
Håper du klarer redde den!
Krysser fingrene for at du var heldig og at den virker som den skal når den tørkerDet gjør jeg også ellers så må jeg klare med uten ut permisjonen