Skravletråd august

Ok ;) Har ikke sett så mye på pris. Må liksom ha produkter uansett ;) Men hos oss funker laktosefri bra. Jeg tåler den og samboeren synes den er ok i smak.
Okei. Skjønner at man må ha, men når man nesten får 4 vanlig melk for den prisen blir det fort dyrt :eek:
Vi kan ikke bruke laktosefri, da det er melkeprotein vi unngår;)

Ja :p
Jeg skal snart bade baby og finne ut hvordan brystpumpa fungerer, så blir nok ikke så mye skravleaction enda :p
Det kan vel ta litt tid da:p
Hvilken pumpe har du kjøpt?

Jeg har planer om å lese sønnen av jo Nesbø. Begynte ikke på den tidligere fordi den er så stor (ikke pocket). Orket ikke ha den med på ferie :p
Har du lest den?
Nei. Har/hatt kun en bok av jo nesbø. Den falt ikke I smak, så har ikke kjøpt flere av han.. Kom meg ikke igjennom den boka..

Faens helvetes møkk!!!!

Klarte akkurat å helle en kopp te over laptopen

Åh:)? Gjort påd a:)?
Vi har vært på akvariet og hatt besøk:)
Slappet av, hvert på dynga med masse skrot, papp og tomme malingsprodukter, handlet til oss og katta, tatt oppvasken, kjørt samboeren avgårde på reise og styra med valg av ny stilling (fikk valg ca kl.16 og måtte svare kl.17).
Hørtes kos ut :)

Mhm.. er dyrt å ha allergier...
Ok, ser den. Kjenner flere som har det sånn..
Ja, det koster en del ekstra. Synd at det skal være slik. Synes også det er dårlig utvalg flere steder:(

Jeg tenkte å bake pizza boller/snurringser denne uka. Har du prøvd det?
Jeg har faktisk aldri prøvd det før. Vet ikke hvorfor, men kunne gjerne tenkt å lage en dag:)
Ble fristet av bildene som Sara la ut i helga også :p
Jeg skal bake brød i morgen :)

Back
Topp