Skravletråd august

Han biter ikke, men han er veldig på å kose og tenk om han kom hoppende på meg mens jeg tissa :O da hadde jeg tippa over ende :P
Du får nok holde deg innendørs ;)

Men hvem passer barnet når mannen er på reise og du på nattevakt?:)
Mamma har sagt seg villig, mormoren til samboeren har sagt seg villig og evt skaffe noen som kan. Men når ungen kommer så må de på jobben hans dele mer på reisingen, har har så langt hvert den eneste uten barn. Men jobber jeg natt så har jeg mer fri slik at han evt kan vente en dag eller så med reisingen slik at jeg kan være hjemme med lillemor. Faren hans er sjefen, så han hjelper sikkert til med å være barnevakt om han vil ha sønnen på reise.

God kveld :) hva skravles det om idag? :) lille N får ikke sove, for hun er tett :/ skal i bhg i morgen :) det er ikke uansvarlig av meg det vel?

I morgen skal hu mor bare slappe av :D kroppen føles ut som skal dø pga for mye aktivitet :p onsdag er det bhg og jeg skal til frøyaklinikken, hjem, hente i bhg og møte bestevenninnen min som og er tante ❤️ torsdag kun slappe av med kortdag i bhg og samme på fredag. Bare da drar vi en tur på IKEA :)

Hva er deres planer denne uken da? :)

Mamma har sagt seg villig, mormoren til samboeren har sagt seg villig og evt skaffe noen som kan. Men når ungen kommer så må de på jobben hans dele mer på reisingen, har har så langt hvert den eneste uten barn. Men jobber jeg natt så har jeg mer fri slik at han evt kan vente en dag eller så med reisingen slik at jeg kan være hjemme med lillemor. Faren hans er sjefen, så han hjelper sikkert til med å være barnevakt om han vil ha sønnen på reise.
Med så mange som stiller opp så går det nok strålende:D
Litt enklere når mannen din kjenner sjefen!:P

Back
Topp