Haha...en seiglivet gammel haug![]()
Ja er det ikke typisk når man helst ikke vil ha de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...en seiglivet gammel haug![]()
Du får nok holde deg innendørsHan biter ikke, men han er veldig på å kose og tenk om han kom hoppende på meg mens jeg tissa :O da hadde jeg tippa over ende![]()
Jepp, det spiser jeg innimellom når jeg er alene hjemmeLiker du rømmegrøt da?
Til kl 0430Hvor lang vakt?
Jeg har også lyst på det en dagJepp, det spiser jeg innimellom når jeg er alene hjemme![]()
På høy tidJa, det gjorde heldigvis det![]()
Må du opp med ungene på morgenen da?Til kl 0430![]()
Mamma har sagt seg villig, mormoren til samboeren har sagt seg villig og evt skaffe noen som kan. Men når ungen kommer så må de på jobben hans dele mer på reisingen, har har så langt hvert den eneste uten barn. Men jobber jeg natt så har jeg mer fri slik at han evt kan vente en dag eller så med reisingen slik at jeg kan være hjemme med lillemor. Faren hans er sjefen, så han hjelper sikkert til med å være barnevakt om han vil ha sønnen på reise.Men hvem passer barnet når mannen er på reise og du på nattevakt?![]()
Ja, det var detPå høy tid![]()
Jo heeelt typisk!Ja er det ikke typisk når man helst ikke vil ha de![]()
Ok.Jeg tåler alt. Er jentungen som ikke tåler melk:/
Lysten kommer i rykk og napp herJeg har også lyst på det en dag![]()
OkTil kl 0430![]()
Er du gal?!Må du opp med ungene på morgenen da?
Er jo mye man får lyst på av å skravle her inne også daLysten kommer i rykk og napp her![]()
Hun er snart 2,5Ok.Så kjedelig.. Hvor gammel er hun?
Ikke så verst nattevakt det da, enda litt av natta igjen liksom, til å soveTil kl 0430![]()
Det var det jeg håpte på. Hvis ikke hadde det blitt ei kort nattEr du gal?!
De må mannen ta, jeg er i koma!
Med så mange som stiller opp så går det nok strålendeMamma har sagt seg villig, mormoren til samboeren har sagt seg villig og evt skaffe noen som kan. Men når ungen kommer så må de på jobben hans dele mer på reisingen, har har så langt hvert den eneste uten barn. Men jobber jeg natt så har jeg mer fri slik at han evt kan vente en dag eller så med reisingen slik at jeg kan være hjemme med lillemor. Faren hans er sjefen, så han hjelper sikkert til med å være barnevakt om han vil ha sønnen på reise.