Har tatt seg opp nå ser jegHåper du mener her inne da![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt seg opp nå ser jegHåper du mener her inne da![]()
![]()
Ok. Blir samme bytte som jeg har nåMhmJeg har turnus nå dag/kveld og skal søke meg på natt.
Det får vi vente å se..Hørtes bra ut![]()
HihiKommer ann på hvem av naboene egentlighar noen snodige naboer og de hadde nok ikke reagert men de andre hadde bok rynket litt på nesa vil jeg tru Haha
Nei.. Bare laktose og risengryn (som jeg kommer på nå i hvert fall). Utenom diverse pollen da..Det er veldig lurt
Er det mye du ikke tåler da?
God kveldGod kveld jenterHatt en fin dag
?
Det er forferdelig detLiker du rømmegrøt da?
Ja, det gjorde heldigvis detHar tatt seg opp nå ser jeg![]()
Ja, men god start for å prøve å redde denDet får vi vente å se..
Okei. Godt det ikke er enda mer daNei.. Bare laktose og risengryn (som jeg kommer på nå i hvert fall). Utenom diverse pollen da..
Jeg synes det er godt, men skjønner det ikke er for alleDet er forferdelig det
Hihi
Du får vente til det blir enda mørkere da![]()
Å følge en oppskrift må ikke bety at det blir godtBle veldig godt.
Kan ikke helt skryte av meg selv da når jeg følger en oppskrift
Huff daHehe ja kanskje det, bare håpe de ikke har bikkja ute i hagen når jeg skal tisse der dafor da kan jeg bli oppdaget når jeg blir overfalt for litt kos
![]()
Oh no!!Faens helvetes møkk!!!!
Klarte akkurat å helle en kopp te over laptopen
MhmOkei. Godt det ikke er enda mer da![]()
Haha...en seiglivet gammel haugJeg syntes jeg prøver titt og stadig, men den er vist seig den gamle haugen![]()
Jeg tåler alt. Er jentungen som ikke tåler melk:/Mhmenn der?
Huff da
Eller biter deg i rumpa![]()
Men hvem passer barnet når mannen er på reise og du på nattevakt?I dag fikk jeg valget om den nye stillingen min skulle være nattevakter (24 vakter på 12 uker) eller kveld og noen dagvakter (kveld 27 vakter og 9 dagvakter på 12 uker). Og fikk veldig kort tid å bestemme meg på(ca1 time). Men ente til slutt på netter.
Hadde kveld og dag fra før, men pga kraftig underskudd i kommunen så mista jeg min faste stilling(oppsigelsen går ut 1 eller 2 sep og da starter min nye stilling). Uka etter fikk jeg tilbud om nattevakt stilling, siden den personen trakk seg. Tok selvfølgelig å takket ja. Så fikk jeg igjen valget om å velge i dag, siden enda en har trekt seg.
Valget ente slik siden jeg tenkte på å kunne bruke mest mulig tid med den lille og samboeren, den turnusen passer best med min andre jobb, bedre betalt og samboeren min mente det passet oss best ifht han som reiser mye (få jo færre vakter på lik prosent stilling pga timene per vakt).
Hva hadde dere valgt?