Dro ut ledningen og batteriet med en gang.Ånei!!
Hvordan gikk det? Fått redda den? Skru den av med en gang om den er på. Så må du la den tørke ordentlig før du bruker den igjen...
Den står oppned til tørking nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dro ut ledningen og batteriet med en gang.Ånei!!
Hvordan gikk det? Fått redda den? Skru den av med en gang om den er på. Så må du la den tørke ordentlig før du bruker den igjen...
Det gjør jeg også.Krysser fingrene for at du var heldig og at den virker som den skal når den tørker![]()
Hehe, plutselig fikk du noe å gjøre alikevel dalangt til butikken?
Så kjedelig :/
Er det langt til butikken?
Kan du ikke hjelpe den med det da?![]()
Oi skal si...gjort myeSlappet av, hvert på dynga med masse skrot, papp og tomme malingsprodukter, handlet til oss og katta, tatt oppvasken, kjørt samboeren avgårde på reise og styra med valg av ny stilling (fikk valg ca kl.16 og måtte svare kl.17).
Hørtes kos ut![]()
Vi hadde nesten-dopapir-krise her også! Så glad jeg huska det på butikken!
Tror det er stor stas for de fleste barn
Jentungen er opptatt av alle dyr i alle fall![]()
Kjedelig da, men noe må man jo bare ha ogsåNei det er ikke det, det er bare at jeg ikke hadde planer om å gå på butikken i morra![]()
Nei det er ikke det, men det er meldt regnmen må ut og ordne noen andre ting også så da har jeg ikke noe valg
hadde bare hvert greit og ikke måtte ut, men heller bare gå ut fordi jeg har lyst
![]()
JaDeilig å pusse opp litt![]()
Kjedelig da, men noe må man jo bare ha også![]()
Finnes så mye fintHehe, nei paraply funker nok dårlig
Må på regntøy-jakt!
Hehe, sånn ja![]()
Ja, er alltid kjekkest når en faktisk har lyst![]()
Det hadde ikke gått. Måtte lånt hos naboen daJa det er noe med det, for det er fryktelig kjedelig om jeg ikke hadde hatt noe å tørke med![]()
Føler det var mye, er sykemeldt. Så skjer ikke alltid noe her..Oi skal si...gjort mye![]()
Fornøyd med valget??Hva slags stilling
?
Da må du skravle mer![]()
Det hadde ikke gått. Måtte lånt hos naboen da![]()
![]()
Hørtes bra utDro ut ledningen og batteriet med en gang.
Den står oppned til tørking nå.