Og produsentene kommer med bedre og større utvalg av varerJa, det tror jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og produsentene kommer med bedre og større utvalg av varerJa, det tror jeg også![]()
Åh nei! Ødelagt?Faens helvetes møkk!!!!
Klarte akkurat å helle en kopp te over laptopen
Nei, det gjør det jo ikke.. Beklager.Laktosefri funker ikke for meg som skal unngå proteinet![]()
Får håpe det ikke tar alt for lang tidOg produsentene kommer med bedre og større utvalg av varer![]()
Da er vi på samme nivå som vi hadde vært her. Er noen snurrer unna å måtte ta i bruk nye ruller på begge doeneJeg har heldigvis nok til i morgen bare ingen får omgangssyke i kveld Haha![]()
Hva bruker du når du lager kakao med krem? Ikke prøvd på melkefri der enda, men må gjøre det når høsten kommerSånn er det her og. Men gjelder heldigvis bare meg. Resten av familien drikker vanlig melk, så bruker vi erstatningene i matlagingen.
Jeg hadde nok gått for kveld+dag. Jeg funker ikke på natt...I dag fikk jeg valget om den nye stillingen min skulle være nattevakter (24 vakter på 12 uker) eller kveld og noen dagvakter (kveld 27 vakter og 9 dagvakter på 12 uker). Og fikk veldig kort tid å bestemme meg på(ca1 time). Men ente til slutt på netter.
Hadde kveld og dag fra før, men pga kraftig underskudd i kommunen så mista jeg min faste stilling(oppsigelsen går ut 1 eller 2 sep og da starter min nye stilling). Uka etter fikk jeg tilbud om nattevakt stilling, siden den personen trakk seg. Tok selvfølgelig å takket ja. Så fikk jeg igjen valget om å velge i dag, siden enda en har trekt seg.
Valget ente slik siden jeg tenkte på å kunne bruke mest mulig tid med den lille og samboeren, den turnusen passer best med min andre jobb, bedre betalt og samboeren min mente det passet oss best ifht han som reiser mye (få jo færre vakter på lik prosent stilling pga timene per vakt).
Hva hadde dere valgt?
Må si meg enig med deg derJeg hadde nok gått for kveld+dag. Jeg funker ikke på natt...
MhmFår håpe det ikke tar alt for lang tid![]()
Som å være på skogtur da![]()
![]()
Da stiller vi likt, for det har jeg ikke prøvd enda... Lurer litt på mandelmelk?Hva bruker du når du lager kakao med krem? Ikke prøvd på melkefri der enda, men må gjøre det når høsten kommer![]()
Da blir det litt ekstra når man skal holde på. Synes det er mye her, når det bare er melk. Spesielt når vi skal på besøk til andre. Har blitt så vant til det selv nå.Mhm![]()
Ei i familien min tåler nesten ingenting. Så moren må lage det meste fra bunnen. Lager retter som ikke er helt vanlig også, siden hun ikke kan spise ferske varer, ikke grønt og ikke melk verken protein eller laktose, ikke gluten/søljaki osv.. Hun har virkelig multi allergi.. Samme som bestemoren min hadde, men hun kunne spise og drikke mer enn hun her..
Jobber i et bofellesskap for psykisk utviklingshemmede. Voksne og lavt fungerende.OkHva jobber du med?
Jeg er spes.helsefagarbeider innenfor barnepleie (pleier bare å si barnepleier, enklere å si og enklere for folk å forstå)
Bor ikke du i by??Kanskje jeg skulle gått ut og tissa bak en busk da bare for å få skogstur følelsen Haha![]()
Jeg har jobbet en del natt før og jobber 3 delt på den andre jobben (natt, dag, kveld).Jeg hadde nok gått for kveld+dag. Jeg funker ikke på natt...
Hehe.. Passer ikke for alleMå si meg enig med deg der![]()
Da er vi på samme nivå som vi hadde vært her. Er noen snurrer unna å måtte ta i bruk nye ruller på begge doene![]()
Ja, det kan duKanskje jeg skulle gått ut og tissa bak en busk da bare for å få skogstur følelsen Haha![]()
Mhm, enig. Føler meg til bry for andre også....Da blir det litt ekstra når man skal holde på. Synes det er mye her, når det bare er melk. Spesielt når vi skal på besøk til andre. Har blitt så vant til det selv nå.
OkJobber i et bofellesskap for psykisk utviklingshemmede. Voksne og lavt fungerende.