Skravletråd august

Føler det var mye, er sykemeldt. Så skjer ikke alltid noe her..
Ja, føler det. Spent på om det vil fungere i våres hverdag, får ikke testa det før i juni 2016. Går i permisjon til mandag. Sto mellom nattevakt og kveld/dag, ente med nattevakt.

Nei, men godt å få gjort litt.

Ahh, helsesektor)?

Jeg har faktisk aldri prøvd det før. Vet ikke hvorfor, men kunne gjerne tenkt å lage en dag:)
Ble fristet av bildene som Sara la ut i helga også :p
Jeg skal bake brød i morgen :)
Mhm, tror det var det bildet som satt meg på tanken også ;)
Det ville samboeren at jeg skulle gjøre nå også.. Men sa til han at det var lite vits nå som han skulle reise om et par timer (samtalen var i ettermiddag). Så blir nok brød seinere i uka eller neste uke ;)
Hvordan brød baker du?

Mhm, tror det var det bildet som satt meg på tanken også ;)
Det ville samboeren at jeg skulle gjøre nå også.. Men sa til han at det var lite vits nå som han skulle reise om et par timer (samtalen var i ettermiddag). Så blir nok brød seinere i uka eller neste uke ;)
Hvordan brød baker du?
Skal se om jeg får det til neste uke. Kjekt å ha i fryseren :)
Jeg skal prøve ut en ny oppskrift i morgen på speltbrød. Håper det faller i smak her i familien:)

Har brukt både soyamelk og mandelmelk der. Synes det blir litt for søtt med mandelmelk, så vi bruker mest soyamelk :)
Men soyamelk liker jeg virkelig ikke smaken på...:(

Driver med brød nå, men ellers har det blitt bakt lite k det siste egentlig. Mest brød/rundstykker.
Enn du?
Jeg bakte rundstykker og gulrotmuffins forrige uke. I morgen skal jeg bake brød:)

Okei. Skjønner at man må ha, men når man nesten får 4 vanlig melk for den prisen blir det fort dyrt :eek:
Vi kan ikke bruke laktosefri, da det er melkeprotein vi unngår;)
Sånn er det her og. Men gjelder heldigvis bare meg. Resten av familien drikker vanlig melk, så bruker vi erstatningene i matlagingen.

Men soyamelk liker jeg virkelig ikke smaken på...:(
Så kjedelig da:/
Du kan jo prøve med mandelmelk da? Det er litt søtere da..

Back
Topp