Som å være på skogtur daJa det kunne jegellers så måtte man rista litt når man var ferdig Haha
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som å være på skogtur daJa det kunne jegellers så måtte man rista litt når man var ferdig Haha
![]()
Føler det var mye, er sykemeldt. Så skjer ikke alltid noe her..
Ja, føler det. Spent på om det vil fungere i våres hverdag, får ikke testa det før i juni 2016. Går i permisjon til mandag. Sto mellom nattevakt og kveld/dag, ente med nattevakt.
Mhm, tror det var det bildet som satt meg på tanken ogsåJeg har faktisk aldri prøvd det før. Vet ikke hvorfor, men kunne gjerne tenkt å lage en dag
Ble fristet av bildene som Sara la ut i helga også
Jeg skal bake brød i morgen![]()
Enig! Er så irriterende å måtte kjøre fra butikk til butikk for å få det man trenger.. De blir ofte tomme før neste vare levering...Ja, det koster en del ekstra. Synd at det skal være slik. Synes også det er dårlig utvalg flere steder![]()
Skal se om jeg får det til neste uke. Kjekt å ha i fryserenMhm, tror det var det bildet som satt meg på tanken også
Det ville samboeren at jeg skulle gjøre nå også.. Men sa til han at det var lite vits nå som han skulle reise om et par timer (samtalen var i ettermiddag). Så blir nok brød seinere i uka eller neste uke
Hvordan brød baker du?
Ja, jobber med funksjonshemmede barn og ungdom i avlastning og bolig med denne jobben. Og jobber på føde/barsel/gyn på den andre jobben. Så innen helse jaNei, men godt å få gjort litt.
Ahh, helsesektor)?
Ja, det blir alt for mye styr.Enig! Er så irriterende å måtte kjøre fra butikk til butikk for å få det man trenger.. De blir ofte tomme før neste vare levering...
Hørtes bra utSkal se om jeg får det til neste uke. Kjekt å ha i fryseren
Jeg skal prøve ut en ny oppskrift i morgen på speltbrød. Håper det faller i smak her i familien![]()
Ja, jobber med funksjonshemmede barn og ungdom i avlastning og bolig med denne jobben. Og jobber på føde/barsel/gyn på den andre jobben. Så innen helse ja![]()
Mhm! Men med tiden blir det nok bedre.. Flere og flere får allergi og butikkene har ikke mer valg enn å ha varer til kundeneJa, det blir alt for mye styr.
Driver med brød nå, men ellers har det blitt bakt lite k det siste egentlig. Mest brød/rundstykker.Har du bakt noe i det siste da?![]()
Jeg satser på detHørtes bra ut![]()
Spelt brød er godt daDet blir sikkert tatt I mot
![]()
Men soyamelk liker jeg virkelig ikke smaken på...Har brukt både soyamelk og mandelmelk der. Synes det blir litt for søtt med mandelmelk, så vi bruker mest soyamelk![]()
Ja, det tror jeg ogsåMhm! Men med tiden blir det nok bedre.. Flere og flere får allergi og butikkene har ikke mer valg enn å ha varer til kundene
Laktosefri funker ikke for meg som skal unngå proteinetJeg bruker laktosefri fra tine.
OkOkei. Spennende. Selv er jeg vernepleier![]()
Jeg bakte rundstykker og gulrotmuffins forrige uke. I morgen skal jeg bake brødDriver med brød nå, men ellers har det blitt bakt lite k det siste egentlig. Mest brød/rundstykker.
Enn du?
Da har de ikke så mye valg daJeg satser på det
Vi har ikke noe annet brød heller akkurat nå![]()
Sånn er det her og. Men gjelder heldigvis bare meg. Resten av familien drikker vanlig melk, så bruker vi erstatningene i matlagingen.Okei. Skjønner at man må ha, men når man nesten får 4 vanlig melk for den prisen blir det fort dyrt
Vi kan ikke bruke laktosefri, da det er melkeprotein vi unngår![]()
Så kjedelig da:/Men soyamelk liker jeg virkelig ikke smaken på...![]()