Skravletråd august

Jeg har heldigvis nok til i morgen bare ingen får omgangssyke i kveld Haha :P
Da er vi på samme nivå som vi hadde vært her. Er noen snurrer unna å måtte ta i bruk nye ruller på begge doene:p

Sånn er det her og. Men gjelder heldigvis bare meg. Resten av familien drikker vanlig melk, så bruker vi erstatningene i matlagingen.
Hva bruker du når du lager kakao med krem? Ikke prøvd på melkefri der enda, men må gjøre det når høsten kommer:)

I dag fikk jeg valget om den nye stillingen min skulle være nattevakter (24 vakter på 12 uker) eller kveld og noen dagvakter (kveld 27 vakter og 9 dagvakter på 12 uker). Og fikk veldig kort tid å bestemme meg på(ca1 time). Men ente til slutt på netter.

Hadde kveld og dag fra før, men pga kraftig underskudd i kommunen så mista jeg min faste stilling(oppsigelsen går ut 1 eller 2 sep og da starter min nye stilling). Uka etter fikk jeg tilbud om nattevakt stilling, siden den personen trakk seg. Tok selvfølgelig å takket ja. Så fikk jeg igjen valget om å velge i dag, siden enda en har trekt seg.
Valget ente slik siden jeg tenkte på å kunne bruke mest mulig tid med den lille og samboeren, den turnusen passer best med min andre jobb, bedre betalt og samboeren min mente det passet oss best ifht han som reiser mye (få jo færre vakter på lik prosent stilling pga timene per vakt).

Hva hadde dere valgt?
Jeg hadde nok gått for kveld+dag. Jeg funker ikke på natt...

Får håpe det ikke tar alt for lang tid :)
Mhm ;)
Ei i familien min tåler nesten ingenting. Så moren må lage det meste fra bunnen. Lager retter som ikke er helt vanlig også, siden hun ikke kan spise ferske varer, ikke grønt og ikke melk verken protein eller laktose, ikke gluten/søljaki osv.. Hun har virkelig multi allergi.. Samme som bestemoren min hadde, men hun kunne spise og drikke mer enn hun her..

Hva bruker du når du lager kakao med krem? Ikke prøvd på melkefri der enda, men må gjøre det når høsten kommer:)
Da stiller vi likt, for det har jeg ikke prøvd enda... Lurer litt på mandelmelk?

Mhm ;)
Ei i familien min tåler nesten ingenting. Så moren må lage det meste fra bunnen. Lager retter som ikke er helt vanlig også, siden hun ikke kan spise ferske varer, ikke grønt og ikke melk verken protein eller laktose, ikke gluten/søljaki osv.. Hun har virkelig multi allergi.. Samme som bestemoren min hadde, men hun kunne spise og drikke mer enn hun her..
Da blir det litt ekstra når man skal holde på. Synes det er mye her, når det bare er melk. Spesielt når vi skal på besøk til andre. Har blitt så vant til det selv nå.

Back
Topp