Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm... Hva har du gjort i dag da?Lite, virker det som
Så kjedelig :/Det er godt, men tåler det ikke :/
Skjer ikke mye her, lite aktivitet :/Hva skjer??![]()
Jaja da er det kanskje på tide med nytt
ikke lett med paraply og trille vogn x)
Både risengryn og vanlig melk.. Har prøvd med laktosefri melk, men reagerer fortsatt på risengrynen... Er så vant til å spise det fra barndommen, så kjedelig å ikke kunne spise det mer...Så kjedelig :/
Hva er det du ikke tåler da?
Hmmm... Kjedelig..Skjer ikke mye her, lite aktivitet :/
Vi får gjøre noe med det.Hmmm... Kjedelig..
Det skjønner jeg godt. Må ha melkefritt her også, men da bruker vi soyamelk. Verre når du reagerer på risen også. Fant du ut dette som voksen?Både risengryn og vanlig melk.. Har prøvd med laktosefri melk, men reagerer fortsatt på risengrynen... Er så vant til å spise det fra barndommen, så kjedelig å ikke kunne spise det mer...
Ja, det er jo det :/Hmmm... Kjedelig..
Ja!Vi får gjøre noe med det.
Driver du med noe hobby?Ja, det er jo det :/
Trening og baking er vel noe jeg liker å holde på medDriver du med noe hobby?
Ok. Jeg drikker soya sjokolademelk og laktosefri melk fra tine.Det skjønner jeg godt. Må ha melkefritt her også, men da bruker vi soyamelk. Verre når du reagerer på risen også. Fant du ut dette som voksen?
Okei. Vi bruker både soyamelk, mandelmelk og kokosmelk. Må prøve seg litt frem på hva som passer her og derOk. Jeg drikker soya sjokolademelk og laktosefri melk fra tine.
Ja, man kan bytte ut risengryn med sagogryn. Er noe likt, men ikke helt det samme..
God kveldGod kveld jenterHatt en fin dag
?