Skravletråd august

Jeg er bare halvveis i dagens 100

Både risengryn og vanlig melk.. Har prøvd med laktosefri melk, men reagerer fortsatt på risengrynen... Er så vant til å spise det fra barndommen, så kjedelig å ikke kunne spise det mer...
Det skjønner jeg godt. Må ha melkefritt her også, men da bruker vi soyamelk. Verre når du reagerer på risen også. Fant du ut dette som voksen?

Vi får gjøre noe med det.
Ja!
I dag fikk samboeren meg med på å bestille 1 års medlemskap på treningssenter :eek: Hehe :p Eller 1 år og 2 mnd fra og med 1.nov. Må jo vente til ca 6 uker etter fødselen ;) Er på kjøpesenteret rett her nede hos oss, så det får vi vel til ;) Og MED barnepass ;)

Det skjønner jeg godt. Må ha melkefritt her også, men da bruker vi soyamelk. Verre når du reagerer på risen også. Fant du ut dette som voksen?
Ok. Jeg drikker soya sjokolademelk og laktosefri melk fra tine.
Ja, man kan bytte ut risengryn med sagogryn. Er noe likt, men ikke helt det samme..

Ok. Jeg drikker soya sjokolademelk og laktosefri melk fra tine.
Ja, man kan bytte ut risengryn med sagogryn. Er noe likt, men ikke helt det samme..
Okei. Vi bruker både soyamelk, mandelmelk og kokosmelk. Må prøve seg litt frem på hva som passer her og der :p
Jeg synes ikke risengrynsgrøt med havremelk smakte noe spesielt godt.

God kveld jenter:D Hatt en fin dag:)?
God kveld:)
Hatt en fin dag her. Både fått trent, vasket/brettet klær, lagd frokostblanding og vært sammen med familien på ettermiddagen:)
Enn der?

Back
Topp