Skravletråd august

Der og? Tror det kommer her og snart :p og skal visst holde på resten av uka :o
Ja :p rakk å komme hjem før det verste kom :) ja :O lille N skal i bhg i morgen og heldigvis har hun godt regntøy :D

Lille N er bedre så nå er det bare forskjølse igjen :) blir bra for hun å komme i bhg igjen :)

Laget smoothie idag og den falt i smak hos lille N :D nå skal jeg titte litt på interiør og møbler til kroken hennes på soverommet. Og til sommeren setter vi opp lettvegg :D vi skal og bytte ut ene delen av kjøkkenet og skap og vask på badet :) blir nok å male fliser om det går an også. Lei hvitt på badet :p

Her skal ikke det komme før u morgen kveld, nå er her 26 grader, eneste vann som evt faller er fra vannsprederen
Herlig ! :) det er 23 grader så ikke kaldt :)

Så greit da! :)
Jeg må nesten få meg regntøy selv..så jeg kan trille litt tur med mini i høst.. Mitt regntøy er vel snart 8år gammelt, og henger på jobb fullt av hull :p
Ja :) ja da er det kanskje på tide med nytt :p ikke lett med paraply og trille vogn x)

Herlig ! :) det er 23 grader så ikke kaldt :)

Deilig det.

Her legger nok været om nå, så det blir nok ikke det samme i morgen. Skolen har planlagt fjelldag, men om det går bra avhenger vel av om hvorvidt det varslede regnet kommer som de sa før i dag, i morgen kveld, eller som storm sier nå, hvert øyeblikk, med toden... Jeg kjenner et omslag i været, det blåser kjøligere

Deilig det.

Her legger nok været om nå, så det blir nok ikke det samme i morgen. Skolen har planlagt fjelldag, men om det går bra avhenger vel av om hvorvidt det varslede regnet kommer som de sa før i dag, i morgen kveld, eller som storm sier nå, hvert øyeblikk, med toden... Jeg kjenner et omslag i været, det blåser kjøligere
Blir dårlig med det da :p var sånn det gjorde her også startet det å regne litt etter 10 min og etter en liten stund inne bøttet det ned med lyn og torden :p stoppet nå, men grått :p hater hater hater torden

Har litt igjen på rullen, så holder til i morgen :) men da må jeg i butikken i morgen og jeg som ikke hadde planer om å gjøre noe i morra :P
Så kjedelig :/
Er det langt til butikken?

Blir dårlig med det da :p var sånn det gjorde her også startet det å regne litt etter 10 min og etter en liten stund inne bøttet det ned med lyn og torden :p stoppet nå, men grått :p hater hater hater torden

Vi får se. Det er fortsatt varmt, bare kjennes annerledes, så væromslaget kommer alle fall før eller siden

Back
Topp