JaDer og? Tror det kommer her og snartog skal visst holde på resten av uka
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaDer og? Tror det kommer her og snartog skal visst holde på resten av uka
![]()
Ja, her og
Baby, baby, baby..klesvask
Søren, nå kom jeg på at jeg skulle få tak i ammete idag, det har jeg glemt![]()
Nei da har du jo et problem![]()
Og jeg glemte å kjøpe dopapir i dag, det var jo derfor jeg gikk i butikken![]()
Jarakk å komme hjem før det verste kom
ja :O lille N skal i bhg i morgen og heldigvis har hun godt regntøy
![]()
Haha, det er litt leit å være tom for![]()
JaFlaks det da
Ja, er nok mange som får bruk for regntøy fremover![]()
Jeg vippet han over i bilstolen hvor han fortsatte å sove til vi var på SFOMå du vekke ham igjen da?
Håper du fikk god hvile!
Her skal ikke det komme før u morgen kveld, nå er her 26 grader, eneste vann som evt faller er fra vannsprederenMå løpe hjem for nå kommer regnet![]()
Har litt igjen på rullen, så holder til i morgenmen da må jeg i butikken i morgen og jeg som ikke hadde planer om å gjøre noe i morra
![]()
Jafikk regnjakke av mormoren min her om dagen og så glad for det
![]()
Herlig !Her skal ikke det komme før u morgen kveld, nå er her 26 grader, eneste vann som evt faller er fra vannsprederen
JaSå greit da!
Jeg må nesten få meg regntøy selv..så jeg kan trille litt tur med mini i høst.. Mitt regntøy er vel snart 8år gammelt, og henger på jobb fullt av hull![]()
Herlig !det er 23 grader så ikke kaldt
![]()
Blir dårlig med det daDeilig det.
Her legger nok været om nå, så det blir nok ikke det samme i morgen. Skolen har planlagt fjelldag, men om det går bra avhenger vel av om hvorvidt det varslede regnet kommer som de sa før i dag, i morgen kveld, eller som storm sier nå, hvert øyeblikk, med toden... Jeg kjenner et omslag i været, det blåser kjøligere
Så kjedelig :/Har litt igjen på rullen, så holder til i morgenmen da må jeg i butikken i morgen og jeg som ikke hadde planer om å gjøre noe i morra
![]()
Blir dårlig med det davar sånn det gjorde her også startet det å regne litt etter 10 min og etter en liten stund inne bøttet det ned med lyn og torden
stoppet nå, men grått
hater hater hater torden