Men først nå de to stk over trøtte å drit sure ungene i seng
Bah.. Hvertfall fått en av de i køys
å den andre i dusjen 
Bah.. Hvertfall fått en av de i køys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yums ^-^ akkurat spist middag. Ble pasta, rød pesto og kyllingÅh det skal bli godt med kveldsmatskive med karbonade å løk
![]()
![]()
Åh namme daYums ^-^ akkurat spist middag. Ble pasta, rød pesto og kylling![]()
Tenker bare på mat føles det ut somSatser på at du har rett ^-^ er mer sulten og :O
JaÅh namme da![]()
jammen godt det å
![]()
Stakkar, kjenner til den følelsen av det sinne man kan få når man ikke fikk til lekseneNei det er jammen hektisk![]()
Her skulle hun bare fargelegge en Bjørn![]()
Men han i 3 derimot satt 1 time med lekser å var sint som en lemmen for han fikk det ikke til![]()
Da var du halveisMen først nå de to stk over trøtte å drit sure ungene i seng![]()
Bah.. Hvertfall fått en av de i køyså den andre i dusjen
![]()
Kommer an på hvor våkne folk er daEr bare 30 + innlegg igjenn til måletfor å ikke greie det må vi nesten grave oss ned
![]()
![]()
Nei jeg gjorde ikke dethaha men jeg har skrevet ingredienser på handlelappen da
![]()
det teller vell?
Ja jeg å :/ ikke så lett. Men han kan det , å han er lynskarp men han gidder ikke å sitter bare å gjetter :/Stakkar, kjenner til den følelsen av det sinne man kan få når man ikke fikk til leksene![]()
JaDa var du halveis![]()
Haha jaEr bare 30 + innlegg igjenn til måletfor å ikke greie det må vi nesten grave oss ned
![]()
![]()
Er ikke serlig våken mener på plassKommer an på hvor våkne folk er da(og hva som er på tv?
)
Lagt opp til å se introepisoden til jakten på kjærligheten ^-^
Nei det er jammen hektisk
Her skulle hun bare fargelegge en Bjørn
Men han i 3 derimot satt 1 time med lekser å var sint som en lemmen for han fikk det ikke til![]()
Åh det skal bli godt med kveldsmatskive med karbonade å løk
![]()
![]()
Men først nå de to stk over trøtte å drit sure ungene i seng
Bah.. Hvertfall fått en av de i køyså den andre i dusjen
![]()