Permisjon

Prinsemamma23

Betatt av forumet
Jeg lurer på om hvor lenge jeg er hjemme om jeg tar 100% dekning og går ut i perm i slutten av oktober? Noen sier at jeg begynner på jobb i juni igjen? Stemmer dette?

Nja. Jeg går ut i permisjon 14 okt å er tilbake i jobb 12 juli :) så juni stemmer hvertfall ikke :)
Men om jeg tar ferie eller ikke etter dette avhenger av barnehageplass :)

Nja. Jeg går ut i permisjon 14 okt å er tilbake i jobb 12 juli :) så juni stemmer hvertfall ikke :)
Men om jeg tar ferie eller ikke etter dette avhenger av barnehageplass :)
Okei.:) Jeg går ut i permisjon 23 okt ca.:) Synst alt dette er så forvirrende, vil ikke begynne i jobb når babyen er så liten.:) Og tenkte egentlig å vente til august da barnehagen tar inn unger.

Okei.:) Jeg går ut i permisjon 23 okt ca.:) Synst alt dette er så forvirrende, vil ikke begynne i jobb når babyen er så liten.:) Og tenkte egentlig å vente til august da barnehagen tar inn unger.
Faren er hjemme med mini til barnehage start :)
Men får vi ikke plass i august er det greit å få spart ferien å kan bruke den etter hans permisjon eller noe sånnt :)
Er ikke lett det der permisjons styret nei :)

Jeg går ut i permisjon 19 oktober og trodde jeg skulle tilbake i jobb i slutten av juni? Har jeg tatt feil?

Jeg går ut i permisjon 19 oktober og trodde jeg skulle tilbake i jobb i slutten av juni? Har jeg tatt feil?
Jeg har reknet ut ved NAV sin kalkulator å kommet frem til den 12 juli hvertfall :) termin 4 nov.
Sambo sin permisjon starter hvertfall da. Han skal ha 10 uker .

Jeg starter også permisjon 19.okt og har regnet meg frem til at jeg har perm til 18. Juli. Kan forskjellen være de tre ukene permisjon før fødsel som kommer I tillegg?

Kom fram til det samme jeg også nå

Back
Topp