Skravletråd august

God morgen damer :) Her har jeg en som egentlig er klar for en dupp, men er ikke helt fornøyd med at jeg har stått opp og skal derfor ikke sove Haha og frøkna er vel snart klar for skolen en gang da hun bestandig har meget god tid :P dere får ha en fin fin dag alle sammen :)
God morgen:D
Her har kun 1 av 3 små våknet..
Ha en flott dag du også:D

God morgen:D
Her har kun 1 av 3 små våknet..
Ha en flott dag du også:D

Her våkner lillebror når jeg står opp siden han fortiden sover oppå meg om natta....

Greit å ta det litt rolig på morningen da :) hva skal du i dag da?

Her våkner lillebror når jeg står opp siden han fortiden sover oppå meg om natta....

Greit å ta det litt rolig på morningen da :) hva skal du i dag da?
Nå er alle tre gutta kjørt i barnehage og på skole:)
Jeg skal trene, vaske opp (:mad:), rydde bort dresser og bunader etter igår, vaske klær, kaste søppel i container som blir hentet idag og på nattevakt i kveld:D

Jeg skal trene, vaske opp (:mad:), rydde bort dresser og bunader etter igår, vaske klær, kaste søppel i container som blir hentet idag og på nattevakt i kveld:D

Oppvaskmaskinen død igjen? Men du har litt å fylle dagen med du da :)
Det har vel jeg og så burde ha dusjet i stad når jeg hadde muligheten :P

Litt hektisk dag!

Oppvaskmaskinen død igjen? Men du har litt å fylle dagen med du da :)
Det har vel jeg og så burde ha dusjet i stad når jeg hadde muligheten :P
Oppvaskmaskin er på reparasjon og har vært det i to uker!!:eek: skal komme tilbake denne uka heldigvis:P
Håper du får til en dusj!

Oppvaskmaskin er på reparasjon og har vært det i to uker!!:eek: skal komme tilbake denne uka heldigvis:P

Oj da har du hvert lenge uten ja :O Får håpe du får den nå snart da ;)
Nå er jeg bare glad jeg ikke fikk dusja i sted siden jeg har hivd 1 bh og 1 singlet til vask fult av gulp og sitter her med en liten gutt så er virkelig på gulpern i dag og en våt tskjorte :P så kan jeg få spylt av meg gulpet snart satser jeg på Haha

Ja jeg får da dagen til å gå:p
Hva skal du idag?
Jobbing, mer jobbing og mer jobbing.
Ja og litt kos med barna innimellom dag, lage middag også slikt. Helt vanlig hverdag med lang jobbdag. Så lite spennende som man bare kan få det...

Oppvaskmaskin er på reparasjon og har vært det i to uker!!:eek: skal komme tilbake denne uka heldigvis:p
TO uker? Høres ut som mye oppvaskjobb...

Oj da har du hvert lenge uten ja :O Får håpe du får den nå snart da ;)
Nå er jeg bare glad jeg ikke fikk dusja i sted siden jeg har hivd 1 bh og 1 singlet til vask fult av gulp og sitter her med en liten gutt så er virkelig på gulpern i dag og en våt tskjorte :P så kan jeg få spylt av meg gulpet snart satser jeg på Haha
Hehe...huff da:P megagulper!!

Jobbing, mer jobbing og mer jobbing.
Ja og litt kos med barna innimellom dag, lage middag også slikt. Helt vanlig hverdag med lang jobbdag. Så lite spennende som man bare kan få det...
Alle dager kan jo ikke være superspennende!:P
Kos deg med jobbing da!

Back
Topp