Jeg spiste smash i gårOh yes!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiste smash i gårOh yes!![]()
Er bra det!Heia! (Følger ikke med på fotball, men familien min heier på Bodø/Glimt)
Ser de lederHeia heia Bodø/Glimt!![]()
Saft is gikk men ikke noe annet, så fikk i seg væskeStakkars...sjelden de nekter is!![]()
JaMen det var da noe ihvertfall![]()
Det var godtKos deg med litt husarbeid![]()
Jeg spiste smash i går![]()
Helt greit å ikke ha annet enn kake og is altså. For all del. Men ginet lite hint om det, så ungene kommer ferdig spist![]()
Må være lov når man nyter de siste sommerdageneJeg oglitt på fredag og resten igår!
Idag har jeg ikke hatt noe enda, men skal snart ha is![]()
Må være lov når man nyter de siste sommerdagenehar selv spist litt is før i dag
![]()
Helt klart helg endaJa, det er absolutt lov! Og det er fremdeles helg![]()
Det er jo bra daSaft is gikk men ikke noe annet, så fikk i seg væske![]()
Du må nok roe ned tempo littHuff er så kvalm og har så vondt i hodet og kroppen i kveldvært litt for aktiv med shopping og husarbeid denne uken. Nei nå må jeg skjerpe meg og ta litt og litt
![]()
Vil ikke ha vann så mye, men varm melk gårDet er jo bra da![]()
Det er søren ikke lett ! :O hvertfall ikke med den melding hos bv ... Blir så stresset av detDu må nok roe ned tempo litt![]()
Barnebursdag 12-14. Bør man da skjønne at det er uten mat, bare med kaker?
Det skjønner jegEr bra det!Spennende kamp
Ikke veldig fotballinteressert jeg altså, men Syns liksom det er gøy å følge med på hjemmelaget mitt♥
Skjønner jeg veldig godtDet er søren ikke lett ! :O hvertfall ikke med den melding hos bv ... Blir så stresset av det
Mannen gjør det ogsåJo jeg!!hver gang jeg er hjemme alene! Elsker det, haha
![]()