Skravletråd august

Jeg hadde tolket det som en vanlig bursdag med både pølser og kaker:)
Da tolket vi likt. Merkelig, klarer liksom ikke helt skjønne det.
Vi inviterte noen venner på kakefest på en bursdag her, men da presiserte vi nettopp det, og det var kl 14 mener jeg, langt unna vanlige måltider...

Nettopp. hatt lange pauser selv idag. Hey, jeg har faktisk et liv:p Men er vant med myyyye å oppdatere seg på når jeg titter innom etter et par timers pause. I denne tråden var det 3 innlegg å oppdatere seg på tidligere i dag...
Pleier jo å være en hel haug bare etter en tur i butikken:P

Vi inviterte noen venner på kakefest på en bursdag her, men da presiserte vi nettopp det, og det var kl 14 mener jeg, langt unna vanlige måltider...
Ja veldig rart:rolleyes: hadde nok stusset masse på det!

Vi har alltid noe spiselig først. Sammen med er forsåvidt også grei. Guttungen kommenterte det selv på vei hjem. De tar visst desserten først der mamma, for vi har jo ikke spist lunsj...

Spesielt må jeg si :p
Menmen..alle kan vel ikke gjøre alt likt.. Men de kunne jo skrevet noe om det i invitasjonen ;)

Familiebursdagene våre er kakeselskap, men da inviterer vi ved å si "kaker og kaffi serveres klokken xx" men barneselskap er med mat

Spesielt må jeg si :p
Menmen..alle kan vel ikke gjøre alt likt.. Men de kunne jo skrevet noe om det i invitasjonen ;)
Helt greit å ikke ha annet enn kake og is altså. For all del. Men ginet lite hint om det, så ungene kommer ferdig spist;)

Familiebursdagene våre er kakeselskap, men da inviterer vi ved å si "kaker og kaffi serveres klokken xx" men barneselskap er med mat
Vi har alltid mat, med mindre vi inviterer til kaffe&kake.

Back
Topp