Lolo
Forumet er livet
Da var det forhåpentligvis en bra fest?Jeg er sliten etter i går kjenner jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det forhåpentligvis en bra fest?Jeg er sliten etter i går kjenner jeg![]()
Jeg hadde tolket det som en vanlig bursdag med både pølser og kakerBarnebursdag 12-14. Bør man da skjønne at det er uten mat, bare med kaker?
Skjønner jeg godt![]()
God kveld![]()
Hehe jaDa var det forhåpentligvis en bra fest?
Festligheter er slitsomtJeg er sliten etter i går kjenner jeg![]()
Da tolket vi likt. Merkelig, klarer liksom ikke helt skjønne det.Jeg hadde tolket det som en vanlig bursdag med både pølser og kaker![]()
Men det var da noe ihvertfallSpist 3/4 tacolompevil ikke ha mais, ananas eller kylling som egentlig er veldig glad i :/
Hatt det veldig fint.Velkommen hjem
Hatt det fint??
Pleier jo å være en hel haug bare etter en tur i butikkenNettopp. hatt lange pauser selv idag. Hey, jeg har faktisk et livMen er vant med myyyye å oppdatere seg på når jeg titter innom etter et par timers pause. I denne tråden var det 3 innlegg å oppdatere seg på tidligere i dag...
Kos deg med litt husarbeidNei får vel kose meg med lille N før jeg starter med litt husvaskhar virkelig ikke orket å shine her. Orker egentlig ikke idag heller, men jeg orker seriøst ikke rot og sånn
![]()
Ja veldig rartDa tolket vi likt. Merkelig, klarer liksom ikke helt skjønne det.
Vi inviterte noen venner på kakefest på en bursdag her, men da presiserte vi nettopp det, og det var kl 14 mener jeg, langt unna vanlige måltider...
Ja, ikke sant. Håper det tar seg opp igjen. Jeg trenger innleggPleier jo å være en hel haug bare etter en tur i butikken![]()
Vi har alltid noe spiselig først. Sammen med er forsåvidt også grei. Guttungen kommenterte det selv på vei hjem. De tar visst desserten først der mamma, for vi har jo ikke spist lunsj...
Da tolket vi likt. Merkelig, klarer liksom ikke helt skjønne det.
Vi inviterte noen venner på kakefest på en bursdag her, men da presiserte vi nettopp det, og det var kl 14 mener jeg, langt unna vanlige måltider...
Helt greit å ikke ha annet enn kake og is altså. For all del. Men ginet lite hint om det, så ungene kommer ferdig spistSpesielt må jeg si
Menmen..alle kan vel ikke gjøre alt likt.. Men de kunne jo skrevet noe om det i invitasjonen![]()
Så bra daHatt det veldig fint.
Kost oss masse
Vi har alltid mat, med mindre vi inviterer til kaffe&kake.Familiebursdagene våre er kakeselskap, men da inviterer vi ved å si "kaker og kaffi serveres klokken xx" men barneselskap er med mat
Jo takk, det gjør jeg ogsåJa, ikke sant. Håper det tar seg opp igjen. Jeg trenger innlegg![]()
Trenger jeg ogsåJo takk, det gjør jeg også![]()
Heia! (Følger ikke med på fotball, men familien min heier på Bodø/GlimtHeia heia Bodø/Glimt!![]()