Jeg er sliten etter i går kjenner jeg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også vant med at de får mat først uansett ja, så skjønte det hvertfall ikke når bursdagen starter midt i lunsjtid. Jeg leverte gutten med kun frokost innabords, og der fikk han bare kaker...Nei jeg hadde ikke skjønt det med mindre det var opplyst om det... jeg er vant til at de får mat uansett når bursdagen er... er det dere som har hatt bursdag eller har hvert i bursdag?
Jeg er også vant med at de får mat først uansett ja, så skjønte det hvertfall ikke når bursdagen starter midt i lunsjtid. Jeg leverte gutten med kun frokost innabords, og der fikk han bare kaker...
Da er det tydeligvis ikke bare meg som synes dette var merkelig.Det syntes jeg var veldig snodig... for jeg hadde som deg levert med bare frokost innabords... trudde det var vanlig med mat først og så kake etterpå jeg da...
Da er det tydeligvis ikke bare meg som synes dette var merkelig.
Da er det tydeligvis ikke bare meg som synes dette var merkelig.
Hun spiste 3/4 av tacolompeEr det noe hun normalt spiser godt av eller?
Skjønner jeg godtJeg er sliten etter i går kjenner jeg![]()
Det var merkelig. Husker når jeg var liten var det alltid mat å få før kakeJeg er også vant med at de får mat først uansett ja, så skjønte det hvertfall ikke når bursdagen starter midt i lunsjtid. Jeg leverte gutten med kun frokost innabords, og der fikk han bare kaker...
Nei, syns og det var sært.. Er det ikke ganske vanlig å ihvertfall gi dem ei pølse før kakene?![]()
![]()
God kveldGod dag![]()
Håper hun har spist litt nåPrøve når hun våkner![]()
Vært borte hele dagen og kommer tilbake til kun 30 innlegg!!?Så stille det er her igjen i dag da...!
Vi har alltid noe spiselig først. Sammen med er forsåvidt også grei. Guttungen kommenterte det selv på vei hjem. De tar visst desserten først der mamma, for vi har jo ikke spist lunsj...Nei, syns og det var sært.. Er det ikke ganske vanlig å ihvertfall gi dem ei pølse før kakene?![]()
![]()
Spist 3/4 tacolompeHåper hun har spist litt nå![]()
Nettopp. hatt lange pauser selv idag. Hey, jeg har faktisk et livVært borte hele dagen og kommer tilbake til kun 30 innlegg!!?![]()
Velkommen hjemDa er jeg hjemme igjen![]()
Stakkars...sjelden de nekter is!Her slapper jeg og lille N av mens mannen lager fajitashåper hun spiser litt. Ville ikke ha is en gang :O