Huff, ja.. Mini er inne i en periode hvor det blir en del skriking på ettermiddagen, og hun blir helt utrøstelig! Det er så vondt å høre påNei, er ikke det..får jo helt vondt av han
Så greit med bare en mating da![]()
Det er veldig greit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, ja.. Mini er inne i en periode hvor det blir en del skriking på ettermiddagen, og hun blir helt utrøstelig! Det er så vondt å høre påNei, er ikke det..får jo helt vondt av han
Så greit med bare en mating da![]()
Er nok det luresteJatusen takk
får ringe bhg i morgen i 8 tiden og si hun blir hjemme
Oi, da kan du jo kose deg videre i kveld daHaha! Rakk ikke å spise mer enn en rute før øynene gled igjen!![]()
Drikke er det viktigsteHun vil ikke ha kjeks eller noedrikker, men det er lite :O
Hun sovnet så lar hun sove en timeEr nok det lureste![]()
Prøve når hun våknerDrikke er det viktigsteprøv litt frukt?
God morgen folkens!
Jeg har sovet uforskammet godt i natt, og første barn våknet ikke før 7:17. Hverdagslykke, på helg.
Tenk om alle dager hadde vært slikHerlig! God start på dagen d!![]()
ja det var veldig stilleSå stille det er her igjen i dag da...!
Så stille det er her igjen i dag da...!
huff da :/ håper han roer seg ned snart daHer er ikke lillebror i spesielt godt humør i dag, så trur det blir lite bv på meg i dag...
huff da :/ håper han roer seg ned snart da![]()
Tenk om alle dager hadde vært slik![]()
Er det noe hun normalt spiser godt av eller?Her slapper jeg og lille N av mens mannen lager fajitashåper hun spiser litt. Ville ikke ha is en gang :O
Barnebursdag 12-14. Bør man da skjønne at det er uten mat, bare med kaker?