Tusen takkSå bra dere sjekker det
Lykke til hos legen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSå bra dere sjekker det
Lykke til hos legen!
Vil tro kroppen bare trenger litt tid før pila peker nedoverAltså, denne her uka begynte jeg å trene igjen, og skjerpet inn kostholdet med mål om å gå ned i vekt. Veier meg mandager, men snek meg innom vekta i dag. Og den viser 0.5 kg opp fra mandag
Hadde håpet å slippe slik nitidig kaloritelling for det ser ikke så bra ut ovenfor ungene.
Gah!
Får skjerpe inn kosten enda mer da!
Tror faktisk detMen du har nok alt under kontroll![]()
Håper du har rett!Vil tro kroppen bare trenger litt tid før pila peker nedover
Tipper du ser forandring neste uke![]()
Stakkars lilleTusen takkutslettet er bedre, men hun fikk feber i natt :/ mannen sier vi ikke behøver å dra, men jeg mener motsatt
hjemme blir hun i morgen pga feber
Jeg har jo alltid rett!Håper du har rett!
JaStakkars lillegod bedring!
Haha! Rakk ikke å spise mer enn en rute før øynene gled igjen!Håper du koste deg![]()
God morgen!God morgen! *gjesp*
Det sier alltid mannen min også når barna er syke, men stol på magefølelsen din du. Bedre å dra en gang for mye uansettTusen takkutslettet er bedre, men hun fikk feber i natt :/ mannen sier vi ikke behøver å dra, men jeg mener motsatt
hjemme blir hun i morgen pga feber
Hun klør fremdeles så jeg og har sånn stygg hoste så drar avgårde etterpåDet sier alltid mannen min også når barna er syke, men stol på magefølelsen din du. Bedre å dra en gang for mye uansett![]()
God morgen!Sovet godt?
Au da, ikke godt når de små har mageknip!God morgen
Uhm..nei ble ikke mye soving inattmini har hatt en travel natt med mageknip
Du da?
Huff, stakkarHun klør fremdeles så jeg og har sånn stygg hoste så drar avgårde etterpådrar vi nå blir det vel midt i soving før vi blir ferdig, så greit at hun får sovet når hun skal sove pga rutiner i bhg
![]()
JaHuff, stakkarDe finner nok ut av det.
![]()
Så gøy
Hva har du på deg??
Bryllup er gøy, kos deg masse i dag![]()
Ååå, så gøy![]()
Blå kjoleSå gøy![]()
Au da, ikke godt når de små har mageknip!
Sov overraskende greit i natt. Mini ville ha mat en gang. Bråvåknet halv 8, da satt junior i senga si og bablet i vei![]()