Skravletråd august

Nei jeg hadde ikke skjønt det med mindre det var opplyst om det... jeg er vant til at de får mat uansett når bursdagen er... er det dere som har hatt bursdag eller har hvert i bursdag?
Jeg er også vant med at de får mat først uansett ja, så skjønte det hvertfall ikke når bursdagen starter midt i lunsjtid. Jeg leverte gutten med kun frokost innabords, og der fikk han bare kaker...

Jeg er også vant med at de får mat først uansett ja, så skjønte det hvertfall ikke når bursdagen starter midt i lunsjtid. Jeg leverte gutten med kun frokost innabords, og der fikk han bare kaker...

Det syntes jeg var veldig snodig... for jeg hadde som deg levert med bare frokost innabords... trudde det var vanlig med mat først og så kake etterpå jeg da...

Det syntes jeg var veldig snodig... for jeg hadde som deg levert med bare frokost innabords... trudde det var vanlig med mat først og så kake etterpå jeg da...
Da er det tydeligvis ikke bare meg som synes dette var merkelig.

I bursdag servers mat først eller sammen med kakene ja. Vi serverer det sammen, og de velger hva de vil, men de aller fleste spiser minst en pizzabolle, om ikke to eller tre. Rekkefølgen på dem og geleen varierer (noen få spiser kake også) men de spiser godt

Det var merkelig. Husker når jeg var liten var det alltid mat å få før kake

Nei, syns og det var sært.. Er det ikke ganske vanlig å ihvertfall gi dem ei pølse før kakene? :eek: :p

pølse, pizza eller pizzaboller ok jeg skal vurdere etter de selskapene mine går i. Pizza er ikke alltid en slager ettersom "de lager sånn pizza som jeg ikke liker, mamma", skal man lage pizza til et barneselskap bør man ikke ta på det man pleier til vanlig, selv om egne unger liker sopp, papirka, løkringer og pepperoni er det ikke gitt at de 15 andre gjør det. Plane, simple basic, saus, kjøttdeig og ost, på minst en av dem.

Jeg kjører konsekvent pizzaboller, blir det rester er det genialt i fryseren til matpakkemat, i motsetning til pølser, er de varmet og ingen spiser dem så....blir et pølselapskaus til middag neste dag, men så utgår gjerne resten. Det er SVÆRT uforutsigbart hvor mye en gjeng unger spiser....

Nei, syns og det var sært.. Er det ikke ganske vanlig å ihvertfall gi dem ei pølse før kakene? :o :p
Vi har alltid noe spiselig først. Sammen med er forsåvidt også grei. Guttungen kommenterte det selv på vei hjem. De tar visst desserten først der mamma, for vi har jo ikke spist lunsj...

Vært borte hele dagen og kommer tilbake til kun 30 innlegg!!?:eek:
Nettopp. hatt lange pauser selv idag. Hey, jeg har faktisk et liv:p Men er vant med myyyye å oppdatere seg på når jeg titter innom etter et par timers pause. I denne tråden var det 3 innlegg å oppdatere seg på tidligere i dag...

Nei får vel kose meg med lille N før jeg starter med litt husvask :p har virkelig ikke orket å shine her. Orker egentlig ikke idag heller, men jeg orker seriøst ikke rot og sånn :p

Back
Topp