Barnevogn

Vi hadde denne til jenta vår :) Er så glad i den blåfargen!

331_QTROCC01LNAVY_1234213629.jpg

Hva heter denne vognen?
 
Så kult :D fikk du den også på salg? :) jeg gleeeeder meg til å ta den i bruk til våren :)
Ja, fikk den litt billigere, og den skal vel opp i pris alle vognene nå fra august/september ;)
 
Ja, fikk den litt billigere, og den skal vel opp i pris alle vognene nå fra august/september ;)

Er det ikke sånn at de nyeste modellene skal inn? Fikk vite på babyshop at dem får inn nye vogner snart, og da kan jeg få 10% på den jeg har sett på om jeg velger den "gamle" modellen :)
 
Er det ikke sånn at de nyeste modellene skal inn? Fikk vite på babyshop at dem får inn nye vogner snart, og da kan jeg få 10% på den jeg har sett på om jeg velger den "gamle" modellen :)
Jo, og de har visst økt i pris, fra 1000 - 2000, og der jeg handlet fikk jeg med stelleveske og regntrekk, men det skulle ikke være med på de nye modellene, ja, vi fikk ca 1000 billigere fordi vi tok det siste understellet (duo s).
 
Vi har hatt blå edge til begge våre, og det gikk helt fint :)
 
Litt off topic her, men finnes det fortsatt understell til Emmaljunga Edge som er vendbart? Sånn uten at man må snu bagen?
 
Null problem med blå vogn uansett kjønn :) eneste jeg hadde holdt meg unna var rosa vogn, det blir plutselig litt mer typisk jentefarge syns jeg da.
 
ImageUploadedByBV Forum1440412780.943903.jpg
Denne er til jenta vår:)
 
Ungen bryr seg ikke hvilken farge det er. Personlig føler jeg blå kan gå til begge men rosa blir veldig jentete, ikke at det har noe betydning egentlig. Hvis du får ei jente og føler det blir veldig blått kan du jo ha rosa vognteppe.
 
Ungen bryr seg ikke hvilken farge det er. Personlig føler jeg blå kan gå til begge men rosa blir veldig jentete, ikke at det har noe betydning egentlig. Hvis du får ei jente og føler det blir veldig blått kan du jo ha rosa vognteppe.

Det jeg tenker også, og ha rosa vognpynt og litt :)
 
Back
Topp