Barnevogn

gravidlykke19

Glad i forumet
Jeg har sett på vogn i dag, da jeg var på senteret med ei veninne, så en veldig fin emmaljunga Edge, det jeg lurer på er om det går ann og ha blå vogn uansett kjønn? Eller hva tenker dere om det? Jeg falt pladask for den vogna
 
Mørk blå vogn tenker ihvertfall jeg er greit til begge kjønn :)
 
Vi har kjøpt denne vognen :)
9240c64c6a8cda2abd76d0b42a391778

Aner jo ikke hva vi får, men tenker rosa pynt/vognpose dersom vi får jente :)
 
Jeg har sett på vogn i dag, da jeg var på senteret med ei veninne, så en veldig fin emmaljunga Edge, det jeg lurer på er om det går ann og ha blå vogn uansett kjønn? Eller hva tenker dere om det? Jeg falt pladask for den vogna
Vi har Edge, og er KJEMPEFORNØYD! Klart du kan ha blå uansett kjønn:)
 
Åå, den var fin! Hvordan er det?
Ja, det er jo bare og pynte med rosa :)
Takk :) hadde siklet på den lenge og fikk kjøpt den forrige helg da de hadde salgt :) vognen heter mondial de luxe duo (eller noe sånt). Husker ikke hva understellet het, men det er med svingbare forhjul :)
 
Den var kjempefin! Jeg brukte mye blått til mine jenter, spesielt til første, hun var så nydelig i blått. Hendte at noen tok feil og sa jeg hadde en fin gutt, men da svarte jeg bare at det var ei jente, og verre var det ikke :)
 
Jeg hadde rød vogn til storebror, tenkte aldri at det var "feil farge". Tror ikke babyen bryr seg heller, jeg ville gått for den fargen jeg liker best :)
 
Er det noe som heter for tidlig og kjøpe vogn? Er i dag 10+5 vet ikke når det er normalt og kjøpe sånt jeg ☺️☺️

Det er vel ingenting som heter for tidlig, vet av folk som har handlet vogn før de er blitt gravide også :p
Selv tror jeg vi venter med å bestille til jeg er passert godt over uke 20.
 
Vi har kjøpt denne vognen :)
9240c64c6a8cda2abd76d0b42a391778

Aner jo ikke hva vi får, men tenker rosa pynt/vognpose dersom vi får jente :)

Denne har vi kjøpt også :) Samme farge :)
 
Back
Topp