Shopping!

Jeg har ikke prøvd noen av de, men vurderte smile veldig da jeg skulle kjøpe vogn for første gang.

Solgte chiccoen i dag, og skal kjøpe Mountain buggy nano.
Bruker veldig lite vogn, men trenger en på flyplassen så hun ikke løper bort.
Hva fikk du for vogna?

Vi må også ha vogn for å holde styr på ungen:) Hun kan jo gå selv, men det hjelper ikke når hun går motsatt vei av oss:D
 
Hva fikk du for vogna?

Vi må også ha vogn for å holde styr på ungen:) Hun kan jo gå selv, men det hjelper ikke når hun går motsatt vei av oss:D

700DKK kjøpte den for 800DKK :)
 
Shoppa mountain buggy nano i dag, håper den kommer i morgen!
 
De var selvfølgelig utsolgt, men har funnet en fysisk butikk som har den. Håper på å rekke innom i dag!
 
Har kjøpt helt ny vinterjakke fra Reima på finn.no. For 220 kr inkl. frakt. Rosa er jo egentlig ikke vår stil, men det var den billigste jeg fant.
Kjøpte str. 74, mer enn stor nok!
 

Vedlegg

  • 1441103988931.jpg
    1441103988931.jpg
    73,8 KB · Visninger: 14
Har kjøpt helt ny vinterjakke fra Reima på finn.no. For 220 kr inkl. frakt. Rosa er jo egentlig ikke vår stil, men det var den billigste jeg fant.
Kjøpte str. 74, mer enn stor nok!

Så fin!

Jeg kjøpte en skalljakke som var super vanntett fra Ticket to heaven for 269kr på boozt.

Kjøpte Vinterjakke i fjor høst.

Mangler vintersko og støvler.
 
Gi gjerne rapport om hva du synes:)

Prøvd den i går og i dag. Foreløpig veldig fornøyd, tar op til 20 kg så kan bruke den lenge. Tar liten plass og er veldig lett.

Vi skal snart ut å fly, så da får vi prøvd den til det formålet vi har tenkt.
 
Prøvd den i går og i dag. Foreløpig veldig fornøyd, tar op til 20 kg så kan bruke den lenge. Tar liten plass og er veldig lett.

Vi skal snart ut å fly, så da får vi prøvd den til det formålet vi har tenkt.
Ja, greit med en vogn med høy maxvekt. Er jo så mange som bare går til 15 kg.

Vi flyr jo aldri, så vi har ikke det behovet. Men skjønner godt at dere vil ha det så mye som dere reiser.
 
Ny vogn, stelleveske og vognpose hehe:)
Lenge leve galskapen!
Emmaljunga buddy s og 7 am enfant pose.
 

Vedlegg

  • 1446658911583.jpg
    1446658911583.jpg
    128,2 KB · Visninger: 9
  • 1446658926823.jpg
    1446658926823.jpg
    94,7 KB · Visninger: 9
Ny vogn, stelleveske og vognpose hehe:)
Lenge leve galskapen!
Emmaljunga buddy s og 7 am enfant pose.

Du altså;) Gøy med ny vogn da! Jeg sitter på nett og tenker på hvilken vogn vi skal ha når nestemann kommer.
 
Hvilke er det du vurderer da?

Vi er plutselig usikre om vi skal ha søskenvogn eller ikke, så i dag er vi på bugaboo donkey. Den kan jo brukes som singel og dobbel:)

Hvis det blir enkel har jeg lyst på Stokke trailz eller en ny TFK med multi-x bag, men mannen liker ikke TFKen. Mannen har lyst på bugaboo buffalo.
 
Back
Topp