Skravletråd august

Joda, de har pære også, den er kommet tilbake nå i senere tid, var borte i mange år, da man gikk over til plast funka ikke oppskrifta så de måtte fikse på nytt. Den nye er ikke helt like god, men god er den. De har sitron og bringebærbrus også, men de er lite utbredt.
Sitron og bringebær var ny for meg.

Er mer fan av pære selv :D vi hadde den på jobben en stund. Dessverre gikk det ikke nok av den til at det var lønnsomt.

Nei, ananas er vel egentig et eneste som selger nok utenfor det lokale marked til at det er noe særig å satse på

Jeg bruker bukse på jobb jeg da. Dels fordi beina ikke egner seg til offentlig fremvisning, dels fordi det er kaldt på kontoret uansett;)

Her er det VARMT på kontoret. I alle fall på sommeren, på vinteren tar jeg med ulljakke

Det tok sin tid i år. Jeg håper for bønder og natur at det varer lenge nok til at det som skal modnes modner, setter fr eller hva det enn skal, og at vi deretter får en såpass normal vitner og at våren igjen kan møte av en natur som bil blomstre.
Her er sesongen over for bøndene, alt er høstet:D
Men ja, håper på en normal vinter og vår..:)

76b56caa52a15a6fbaa4d92910d87efa

Den ser slik ut, bare at vi pleier å kjøpe "vanlig" og ikke mørk eller med kaffesmak da hu på 8 år ikke er så glad i kaffe Haha :P
Ah, ser/høres god ut.
Men nå kom jeg på hvorfor jeg kutta, for jeg skal helst ikke ha kunstig søtning. Men en liiiten bit til kaffen på helg går sikkert bra.

Herlighet jeg savner SJOKOLADE! Helst iskald melkesjoko...

Jeg drikker lite alkohol og er ganske fornøyd med å ha funnet meg et godt alkoholfri alternativ :)
Verdt å notere seg til forhåpentligvis fremtidig graviditet igjen. Hva heter den?

Her er det VARMT på kontoret. I alle fall på sommeren, på vinteren tar jeg med ulljakke
For varmt er heller ikke bra. Men jeg har bukse og cardigan på jobb for tiden med singlet-ish (men anstendig) under.

Ah, ser/høres god ut.
Men nå kom jeg på hvorfor jeg kutta, for jeg skal helst ikke ha kunstig søtning. Men en liiiten bit til kaffen på helg går sikkert bra.

Herlighet jeg savner SJOKOLADE! Helst iskald melkesjoko...

Ja ser den da blir det litt værre...

Ananasbrus, selvsagt.

Oscar sylte ananasbrus. Det er godsaker det, for alle som kjenner til det. Lokalt, selges ikke over hele landet, i alle fall ikke i alle butikker, noen få "importerer", og privatimport av utflytta folk herfra er helt normalt. (reelt sett er det romsdalsbrus da, ikke sunnmøre, men vanlig i hele fylket og vel så det vil jeg tro?)

Det var ei åpna flaske ananasbrus i kjøleskapet. Jackpot! Fulltreffer for meg
Den er god og den pære brusen :D

Her er sesongen over for bøndene, alt er høstet:D
Men ja, håper på en normal vinter og vår..:)

Godt det da, at de fikk høstet det de skulle. Jeg tenker jo altså også på de som produserer frukt f.eks. om alt er modent der enda.

Back
Topp