Ble pizzasnurrBle d sånne ruller på dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble pizzasnurrBle d sånne ruller på dere?
Sitron og bringebær var ny for meg.Joda, de har pære også, den er kommet tilbake nå i senere tid, var borte i mange år, da man gikk over til plast funka ikke oppskrifta så de måtte fikse på nytt. Den nye er ikke helt like god, men god er den. De har sitron og bringebærbrus også, men de er lite utbredt.
Var den jeg tippa du sikta til
Hadde ikke de pærebrus også? Husker det godt fra barndommen![]()
Er mer fan av pære selvvi hadde den på jobben en stund. Dessverre gikk det ikke nok av den til at det var lønnsomt.
Jøss, så heldige dere erVi har også åpne dører i begge ender av stua, men jeg sitter inne da. Mannen luftet hunden i halvlang bukse og kortermet skjorte uten problem i alle fall.
Jeg bruker bukse på jobb jeg da. Dels fordi beina ikke egner seg til offentlig fremvisning, dels fordi det er kaldt på kontoret uansett![]()
Jøss, så heldige dere er![]()
Her er sesongen over for bøndene, alt er høstetDet tok sin tid i år. Jeg håper for bønder og natur at det varer lenge nok til at det som skal modnes modner, setter fr eller hva det enn skal, og at vi deretter får en såpass normal vitner og at våren igjen kan møte av en natur som bil blomstre.
Ah, ser/høres god ut.![]()
Den ser slik ut, bare at vi pleier å kjøpe "vanlig" og ikke mørk eller med kaffesmak da hu på 8 år ikke er så glad i kaffe Haha![]()
Bare noe billig ræl...De tålte jo åpenbart knapt at man kom borti dem....
Verdt å notere seg til forhåpentligvis fremtidig graviditet igjen. Hva heter den?Jeg drikker lite alkohol og er ganske fornøyd med å ha funnet meg et godt alkoholfri alternativ![]()
Joda, ikke sååå stor forskjell fra meg til degNei det er det ikke![]()
For varmt er heller ikke bra. Men jeg har bukse og cardigan på jobb for tiden med singlet-ish (men anstendig) under.Her er det VARMT på kontoret. I alle fall på sommeren, på vinteren tar jeg med ulljakke
Bra det går rette veien daDet har jeg håpet på lengemen for all del hu spiser mer nå enn hu gjorde før da for da spiste hu ikke omtrent...
Ah, ser/høres god ut.
Men nå kom jeg på hvorfor jeg kutta, for jeg skal helst ikke ha kunstig søtning. Men en liiiten bit til kaffen på helg går sikkert bra.
Herlighet jeg savner SJOKOLADE! Helst iskald melkesjoko...
Den er god og den pære brusenAnanasbrus, selvsagt.
Oscar sylte ananasbrus. Det er godsaker det, for alle som kjenner til det. Lokalt, selges ikke over hele landet, i alle fall ikke i alle butikker, noen få "importerer", og privatimport av utflytta folk herfra er helt normalt. (reelt sett er det romsdalsbrus da, ikke sunnmøre, men vanlig i hele fylket og vel så det vil jeg tro?)
Det var ei åpna flaske ananasbrus i kjøleskapet. Jackpot! Fulltreffer for meg
Oi, det var tidlig! Høsting starta så vidt hos noen her...Her er sesongen over for bøndene, alt er høstet
Men ja, håper på en normal vinter og vår..![]()
Her er sesongen over for bøndene, alt er høstet
Men ja, håper på en normal vinter og vår..![]()
Noen må jo ta litt ansvar her!?Søt du er som skal hjelpe![]()
Det må dereJepp, må nyte når vi kan