Skravletråd august

Jeg sitter ikke ute, i kveld er det ikke sol heller, og nå går den ve snart ned, men det har vørt deilig å gå ut på verandaen helt til vi legger oss denne uka her, selve verandaen (mur) er god og varm å trå på
Da er dere heldigere med temperaturen enn vi er;)

Huttemegtu:p er jo kaldt!!

Vi har også åpne dører i begge ender av stua, men jeg sitter inne da. Mannen luftet hunden i halvlang bukse og kortermet skjorte uten problem i alle fall.

Det finnes mange, eller hvertfall en del, uten melk, men de fleste smaker ikke så godt.
I Trondheim, på den lille sjokoladebutikken, har de en supergod mørk sjokolade, melkefri og med havsalt. Den er seriøst den beste sjokoladen jeg har smakt! Bare synd jeg så sjelden er der...:(
Da må jo noen kjøpe og sende den til deg?!:eek:
Hallo, noen fra Trondheim heeer?!:P

Ja nå har den endelig kommet:D

Det tok sin tid i år. Jeg håper for bønder og natur at det varer lenge nok til at det som skal modnes modner, setter fr eller hva det enn skal, og at vi deretter får en såpass normal vitner og at våren igjen kan møte av en natur som bil blomstre.

Det var heldigvis bare en far som fikk med seg det, og han var der hele selskapet og så også hvor de kom fra.

Men ja, da er flertallet enig med meg, det ER faktisk frekt.

Jeg så ikke logoen på ballongene før jeg hadde satt mannen til å begynne å blåse... da var det liksom for sent. Men... jada... de stakk hull på dem og den eneste som overlevde og ble med hjem til oss sprekker antakelig i morgen, om ungene liker det eller ei..... JEg hr en pakke vannballonger å bestikke dem med....
Hehe...høres ut som en smart plan;)

Back
Topp