Da går vi for kjøleskapet![]()
Jeg reiser meg nå for å sjekke,...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da går vi for kjøleskapet![]()
Å nei!finnes det sjokolade uten melk daaa??
Kjempefrekt, helt enig altså!Ja, det er liksom det jeg også synes og det synes jeg egentlig er ganske frekt på et vis?
Mye som er veldig kjekt å ha!Haha, jeg oger så mye jeg bare MÅ ha
![]()
Jepp, din fortjeneste at gutta mine ble fornøyd med middagen idagDu ble inspirert ja!
Det er helt knall å ha i fryseren. Slenger t par i microen så er de varme, lett lunka innen de blir spist, putter i matboksen til guttungen av og til. Eller tr noen sev når matlysten er laber. Veldig fint å ha i fryseren til all slags tilfeller. Særlig lurt at jeg har fått guttungen til å klare "hent i frysern, LUKK DEN, slå av lyset og lukk døra, ta med opp, legg i micro, lukk døra og trykk på knappen-matlaging...
Sommer nå ja, men strengt tatt veldig kveldskaldt her hvertfallDet er sommer NÅ....
De kan jo ikke forlange at man skal ha med ballonger med logo på :O går etter barna på den måten... Huff. Godt de stakk hull på de![]()
Gjett omDa er det jo bare å drikke på![]()
Sommer nå ja, men strengt tatt veldig kveldskaldt her hvertfall![]()
Ja Lego er moroMin har blitt det bare mer og mer egentlig.
I begynnelsen bare bygget han, med hjelp fra sin far. Han fikk den første legopakken det året han ble fire, og det tok helt av da han ble 5, og sikket jula da han var 4,5 også.
Nå for tiden leker han masse med det, mest chima og ninjago, men hey, lego er lego.
Når vi får laget til rommet hans tenker jeg å få bygget opp en del av brannbilene som er i stykker, og sette opp brannstasjonen som med skam og melde ble "den setter vi opp når rommet ditt er klart, på loftet knuser den bare og delene blir borte" da han fikk den til seksårsdagen.....
Det er mye gøy med lego
Funker det også da, med baby i husMen vinen min er ikke kald :O så ble alkoholfri cider i dag, men kan feste med den og jeg![]()
Ja Lego er moro
Eldste på 7 er uinteressert, venter på at 5 åringen skal få opp interessen![]()
Plutselig er han nok i fartaHan blir straks 8 mnd.. Å han styrer veldig med å finne ut av denne krypingen. Men ikke helt knekt koden enda![]()
Da venter vi spentJeg reiser meg nå for å sjekke,...
Kjempefrekt, helt enig altså!
Da venter vi spent![]()
Ser detJa, en del får jeg vel inn
Hvilken tenker du på da?Ja det gjør det, den er faktisk ganske god også. Men ikke alle butikker som har den da...