Skravletråd august

Det var faktisk veldig godt:D
Skal lage en hel haug og putte i frysa;)

Du ble inspirert ja!

Det er helt knall å ha i fryseren. Slenger t par i microen så er de varme, lett lunka innen de blir spist, putter i matboksen til guttungen av og til. Eller tr noen sev når matlysten er laber. Veldig fint å ha i fryseren til all slags tilfeller. Særlig lurt at jeg har fått guttungen til å klare "hent i frysern, LUKK DEN, slå av lyset og lukk døra, ta med opp, legg i micro, lukk døra og trykk på knappen-matlaging...

Hmm lurer på hvem som har fest i dag jeg... hører musikken, men ser ikke noe fest Haha men helt tydelig at noen har det festlig med splitter pine veldig høyt Haha
Splitter pine er jo partymaker da :D

Med tanke på at han ikke et ferdig med den første fra selve bursdagen heller... Ja, det har han. Men han leker en del med den, så det går ikke fort. Bygget en, og leker helhet med den enn å bygge neste. Så han har glede av det lenge
Det er jo supert:D
Skulle ønske mine gutter var mer interessert i Lego..

Jeg stusset på en ting i dagens selskap forresten. En av ungene, ny i klassen av året, hadde med seg ballonger til alle, og pinner til å feste dem på. Valgkampballonger. Jepp, med politisk logo på.

Gjør man slikt? Sender det med ungen sin i selskapet til en annen unge?

Altså, om en av OSS sto på lista til et parti, så kunne jeg muligens forstått at vi hadde slike i ungens bursdag, men... å sende med til ANDRE? Som meget mulig, i mitt tilfelle helt konkret, ikke støtter same parti?

Det var sånnsett likegreit at t par av ungene, vel egentlig de felste, brukte pinnen til å stikke hull på ballongen. Det var ikke at det var det partiet sine ballonger JEG definitivt hadde stukket hull på, men det var slett ikke nødvendig at ungene skulle dra hjem fra selskap med hver sin valgkampballong. Som vi slett ikke hadde gitt dem.
Oi, det var ganske sært. Vil jo unektelig se ut som dere støttet det partiet da jo!

Det er jo supert:D
Skulle ønske mine gutter var mer interessert i Lego..

Min har blitt det bare mer og mer egentlig.

I begynnelsen bare bygget han, med hjelp fra sin far. Han fikk den første legopakken det året han ble fire, og det tok helt av da han ble 5, og sikket jula da han var 4,5 også.

Nå for tiden leker han masse med det, mest chima og ninjago, men hey, lego er lego.

Når vi får laget til rommet hans tenker jeg å få bygget opp en del av brannbilene som er i stykker, og sette opp brannstasjonen som med skam og melde ble "den setter vi opp når rommet ditt er klart, på loftet knuser den bare og delene blir borte" da han fikk den til seksårsdagen.....

Det er mye gøy med lego

Hihi, og hvor langt utenfor den radiusen står drikket;)

I kjøleskapet, trolig? Eller, forhåpentligvis heter det vel. Det er i så fall... 10 meter? Er jeg mindre heldig er det i kjelleren, i så fall stor fre for vann fra vasken, for i kjelleren er bare varm brus uansett.

Back
Topp