Skravletråd august

Du ble inspirert ja!

Det er helt knall å ha i fryseren. Slenger t par i microen så er de varme, lett lunka innen de blir spist, putter i matboksen til guttungen av og til. Eller tr noen sev når matlysten er laber. Veldig fint å ha i fryseren til all slags tilfeller. Særlig lurt at jeg har fått guttungen til å klare "hent i frysern, LUKK DEN, slå av lyset og lukk døra, ta med opp, legg i micro, lukk døra og trykk på knappen-matlaging...
Jepp, din fortjeneste at gutta mine ble fornøyd med middagen idag:D

Sommer nå ja, men strengt tatt veldig kveldskaldt her hvertfall:(

Jeg sitter ikke ute, i kveld er det ikke sol heller, og nå går den ve snart ned, men det har vørt deilig å gå ut på verandaen helt til vi legger oss denne uka her, selve verandaen (mur) er god og varm å trå på

Min har blitt det bare mer og mer egentlig.

I begynnelsen bare bygget han, med hjelp fra sin far. Han fikk den første legopakken det året han ble fire, og det tok helt av da han ble 5, og sikket jula da han var 4,5 også.

Nå for tiden leker han masse med det, mest chima og ninjago, men hey, lego er lego.

Når vi får laget til rommet hans tenker jeg å få bygget opp en del av brannbilene som er i stykker, og sette opp brannstasjonen som med skam og melde ble "den setter vi opp når rommet ditt er klart, på loftet knuser den bare og delene blir borte" da han fikk den til seksårsdagen.....

Det er mye gøy med lego
Ja Lego er moro:D
Eldste på 7 er uinteressert, venter på at 5 åringen skal få opp interessen;)

Jackpot forresten, åpna faske oecal rylte ananas i kjeøleskapet. Åpnet flaske må man jo bare drikke

Back
Topp