Skravletråd august

Hvilken tenker du på da?

Den lille til plamil i plank plastikk, de større platene til plamil funker fint til baking og smelting men jeg syntes ikke den er like god å spise vanlig. Men så er det frøkna som er melkefri og ikke jeg da så jeg spiser som regel vanlig sjokolade :)

Vært godt vær her også altså, shorts og tskjorte ute fra 10-19/20. Men likevel nesten frost på natta...

Mer sånn 23+ her da, vi har da hatt målinger på de offisielle stasjonene rundt her på 29 på onsdag og 28 på torsdag, å 25-26-27 har vi hattjevnt over, og det er stort sett 14 når jeg står opp

Den lille til plamil i plank plastikk, de større platene til plamil funker fint til baking og smelting men jeg syntes ikke den er like god å spise vanlig. Men så er det frøkna som er melkefri og ikke jeg da så jeg spiser som regel vanlig sjokolade :)
Da hadde jeg spist vanlig sjokolade også.
Mintsjokoladen til Plamil er ok, men den i blank har jeg åpenbart ikke smakt. Tror jeg.

Hehe, et par skrivefeil kanskje? Skjønte noe med ananas og flaske :p

Ananasbrus, selvsagt.

Oscar sylte ananasbrus. Det er godsaker det, for alle som kjenner til det. Lokalt, selges ikke over hele landet, i alle fall ikke i alle butikker, noen få "importerer", og privatimport av utflytta folk herfra er helt normalt. (reelt sett er det romsdalsbrus da, ikke sunnmøre, men vanlig i hele fylket og vel så det vil jeg tro?)

Det var ei åpna flaske ananasbrus i kjøleskapet. Jackpot! Fulltreffer for meg

Mer sånn 23+ her da, vi har da hatt målinger på de offisielle stasjonene rundt her på 29 på onsdag og 28 på torsdag, å 25-26-27 har vi hattjevnt over, og det er stort sett 14 når jeg står opp
Vi har hatt ca 22-23 på dagen, og maks 7 grader når jeg har sjekka i sjutida på morran... Men digg med sol og shorts :D

Ananasbrus, selvsagt.

Oscar sylte ananasbrus. Det er godsaker det, for alle som kjenner til det. Lokalt, selges ikke over hele landet, i alle fall ikke i alle butikker, noen få "importerer", og privatimport av utflytta folk herfra er helt normalt. (reelt sett er det romsdalsbrus da, ikke sunnmøre, men vanlig i hele fylket og vel så det vil jeg tro?)

Var den jeg tippa du sikta til;)
Hadde ikke de pærebrus også? Husker det godt fra barndommen :D

Vi har hatt ca 22-23 på dagen, og maks 7 grader når jeg har sjekka i sjutida på morran... Men digg med sol og shorts :D
Sol og shorts er bra jeg har vekslet mellom et skjørt og en capribukse på jobb, med singlet til

Skjørtet er svalere, men selv om jeg klarer legge det nedenfor der det egentlig skal, sånn at det går, så er det ikke laget for en gravid mage. Det er capribuksa, det er mammabukse, så den funker bedre.

Var den jeg tippa du sikta til;)
Hadde ikke de pærebrus også? Husker det godt fra barndommen :D

Joda, de har pære også, den er kommet tilbake nå i senere tid, var borte i mange år, da man gikk over til plast funka ikke oppskrifta så de måtte fikse på nytt. Den nye er ikke helt like god, men god er den. De har sitron og bringebærbrus også, men de er lite utbredt.

Da hadde jeg spist vanlig sjokolade også.
Mintsjokoladen til Plamil er ok, men den i blank har jeg åpenbart ikke smakt. Tror jeg.

76b56caa52a15a6fbaa4d92910d87efa

Den ser slik ut, bare at vi pleier å kjøpe "vanlig" og ikke mørk eller med kaffesmak da hu på 8 år ikke er så glad i kaffe Haha :P

Ananasbrus, selvsagt.

Er mer fan av pære selv :D vi hadde den på jobben en stund. Dessverre gikk det ikke nok av den til at det var lønnsomt.

Sol og shorts er bra jeg har vekslet mellom et skjørt og en capribukse på jobb, med singlet til

Skjørtet er svalere, men selv om jeg klarer legge det nedenfor der det egentlig skal, sånn at det går, så er det ikke laget for en gravid mage. Det er capribuksa, det er mammabukse, så den funker bedre.
Jeg bruker bukse på jobb jeg da. Dels fordi beina ikke egner seg til offentlig fremvisning, dels fordi det er kaldt på kontoret uansett;)

Back
Topp