Jepp, din fortjeneste at gutta mine ble fornøyd med middagen idag![]()
Så bra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men sikkert veldig godt og koseligIngen sommer hvor man sitter sent på terrassen nei, har ikke vi gjort heller. Men i dag protesterte vi litt og tok et lite glass til mate. Ikke typisk oss!
Da er dere heldigere med temperaturen enn vi erJeg sitter ikke ute, i kveld er det ikke sol heller, og nå går den ve snart ned, men det har vørt deilig å gå ut på verandaen helt til vi legger oss denne uka her, selve verandaen (mur) er god og varm å trå på
HuttemegtuHar sitti ute mange kvelder i sommer jeg da, verandadøra står åpen nå også. Sitti der ute til nå jeg i kjole![]()
Hæ? Hva sa du sa du?Jackpot forresten, åpna faske oecal rylte ananas i kjeøleskapet. Åpnet flaske må man jo bare drikke
Hvor kjøper du alkoholfri cider?Men vinen min er ikke kald :O så ble alkoholfri cider i dag, men kan feste med den og jeg![]()
Ja nå har den endelig kommetDet er sommer NÅ....
Veldig godt og veldig koseligMen sikkert veldig godt og koselig![]()
Huff...håper det går over snartKjenner til det problemet, har det akkurat på samme måte her...
ja, det har vært direkte deilig denne uken herDa er dere heldigere med temperaturen enn vi er![]()
Huttemegtuer jo kaldt!!
Hæ? Hva sa du sa du?![]()
Da må jo noen kjøpe og sende den til deg?!Det finnes mange, eller hvertfall en del, uten melk, men de fleste smaker ikke så godt.
I Trondheim, på den lille sjokoladebutikken, har de en supergod mørk sjokolade, melkefri og med havsalt. Den er seriøst den beste sjokoladen jeg har smakt! Bare synd jeg så sjelden er der...![]()
Ja nå har den endelig kommet![]()
Funker det også da, med baby i hus![]()
Hehe...høres ut som en smart planDet var heldigvis bare en far som fikk med seg det, og han var der hele selskapet og så også hvor de kom fra.
Men ja, da er flertallet enig med meg, det ER faktisk frekt.
Jeg så ikke logoen på ballongene før jeg hadde satt mannen til å begynne å blåse... da var det liksom for sent. Men... jada... de stakk hull på dem og den eneste som overlevde og ble med hjem til oss sprekker antakelig i morgen, om ungene liker det eller ei..... JEg hr en pakke vannballonger å bestikke dem med....
Vært godt vær her også altså, shorts og tskjorte ute fra 10-19/20. Men likevel nesten frost på natta...ja, det har vært direkte deilig denne uken her
Hehe...høres ut som en smart plan![]()
Bra det finnes et alternativ for dem som trenger daJa det gjør det, den er faktisk ganske god også. Men ikke alle butikker som har den da...