Lolo
Forumet er livet
Hehe, et par skrivefeil kanskje? Skjønte noe med ananas og flaskeSa atte, atte, fristelse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, et par skrivefeil kanskje? Skjønte noe med ananas og flaskeSa atte, atte, fristelse?
Hvilken tenker du på da?
Vært godt vær her også altså, shorts og tskjorte ute fra 10-19/20. Men likevel nesten frost på natta...
Hvor kjøper du alkoholfri cider?![]()
Da hadde jeg spist vanlig sjokolade også.Den lille til plamil i plank plastikk, de større platene til plamil funker fint til baking og smelting men jeg syntes ikke den er like god å spise vanlig. Men så er det frøkna som er melkefri og ikke jeg da så jeg spiser som regel vanlig sjokolade![]()
Hehe, et par skrivefeil kanskje? Skjønte noe med ananas og flaske![]()
Da må jeg kjøpe denDen er kjøpt på polet, ser ut som en vinflaske men med cider![]()
Vi har hatt ca 22-23 på dagen, og maks 7 grader når jeg har sjekka i sjutida på morran... Men digg med sol og shortsMer sånn 23+ her da, vi har da hatt målinger på de offisielle stasjonene rundt her på 29 på onsdag og 28 på torsdag, å 25-26-27 har vi hattjevnt over, og det er stort sett 14 når jeg står opp
Huff...håper det går over snart
Merkelig at ingen har arvet apetitten til pappaen her![]()
Da må jo noen kjøpe og sende den til deg?!
Hallo, noen fra Trondheim heeer?!![]()
Var den jeg tippa du sikta tilAnanasbrus, selvsagt.
Oscar sylte ananasbrus. Det er godsaker det, for alle som kjenner til det. Lokalt, selges ikke over hele landet, i alle fall ikke i alle butikker, noen få "importerer", og privatimport av utflytta folk herfra er helt normalt. (reelt sett er det romsdalsbrus da, ikke sunnmøre, men vanlig i hele fylket og vel så det vil jeg tro?)
Det var ei åpna flaske ananasbrus i kjøleskapet. Jackpot! Fulltreffer for meg
Bra det finnes et alternativ for dem som trenger da![]()
Sol og shorts er bra jeg har vekslet mellom et skjørt og en capribukse på jobb, med singlet tilVi har hatt ca 22-23 på dagen, og maks 7 grader når jeg har sjekka i sjutida på morran... Men digg med sol og shorts![]()
Var den jeg tippa du sikta til
Hadde ikke de pærebrus også? Husker det godt fra barndommen![]()
Da hadde jeg spist vanlig sjokolade også.
Mintsjokoladen til Plamil er ok, men den i blank har jeg åpenbart ikke smakt. Tror jeg.
Er mer fan av pære selvAnanasbrus, selvsagt.
Oscar sylte ananasbrus. Det er godsaker det, for alle som kjenner til det. Lokalt, selges ikke over hele landet, i alle fall ikke i alle butikker, noen få "importerer", og privatimport av utflytta folk herfra er helt normalt. (reelt sett er det romsdalsbrus da, ikke sunnmøre, men vanlig i hele fylket og vel så det vil jeg tro?)
Det var ei åpna flaske ananasbrus i kjøleskapet. Jackpot! Fulltreffer for meg
Da må jeg kjøpe denvil ikke ha alkohol lenger. Hvit vinen er god synes jeg
![]()
Håper det samme skjer herDet kom veldig gradvis her, men har tatt helt av siste året
Jeg bruker bukse på jobb jeg da. Dels fordi beina ikke egner seg til offentlig fremvisning, dels fordi det er kaldt på kontoret uansettSol og shorts er bra jeg har vekslet mellom et skjørt og en capribukse på jobb, med singlet til
Skjørtet er svalere, men selv om jeg klarer legge det nedenfor der det egentlig skal, sånn at det går, så er det ikke laget for en gravid mage. Det er capribuksa, det er mammabukse, så den funker bedre.