Ja, i en perfekt verden er dette så klart slik det er. Verden er ikke perfekt

Men dette gidder jeg ikke å diskutere. Nei jeg har ikke det. Men stoler ganske mye mer på en som jobber med dette innad i kommunen enn damer her på bv.
Jeg har alltid lurt litt på om mange (gjelder ikke alle)som jobber i barnehage synes foreldre er en nødvendig onde som følger barna?Jeg oppfatter veldig mange barnehageansatte som forteller om mange elendige foreldre som ikke aner hvordan hverdagen for våre barn er, ikke vil tilbringe tid med barna vår, sitter på rompa hjemme isteden for å hente barna våre, ja jeg kan fortsette lenge med eksemplene som ofte kommer her på bv. Hadde jeg klaget så mye på kundene i min jobb hadde jeg fått sparken. Mange barnehage ansatte er flotte mennesker som tar vare på mine barn, men jeg vet best om hvordan mitt barn har det og jeg synes de som jobber i en barnehage skal holde seg for gode til å si at foreldre som går hjemme har ofte barna lengst i barnehagen, eller foreldre burde finne seg en annen jobb osv. Det har de ingenting med.
Flott om det er lov å praktisere 9 timer maks tid, godt ikke alle barnehager har det så foreldrene kan velge. Det gjør de ikke til dårligere foreldre enn deg og meg.
Så får vi være enige om en ting, man kan tolke loven dit man vil