litjpiå
Glad i forumet
Har en på 4 år som snakker i ett sett hele dagen. Det er jo koselig, men kan bli litt mye av og til.
snakker og spørr nesten uten stopp fra han står opp til han legger seg. Hører vi ikke etter sier han det samme oppigjen til vi svarer. Eller han tar oss i haka for å få kontakt
hører jo såklart på 99% av allt han sier, men man må jo få tid til å puste innimellom også. Eller få lov til å snakke med noen andre enn han. Har prøvd å snakke med han om at vi må få snakke med andre også, og at han må vente med spørsmålet sitt til vi er ferdig. Men det går ikke inn. Møter vi andre vi vil snakke med, prater han i ett sett så vi nesten ikke kommer til. Er vi ute på trilletur for å få lillebror til å sove, prater han så mye at lillebror ikke får sove. Mot slutten av en dag har jeg ingen ord igjen og klarer så vidt å henge med på en serie. Er helt utslitt. Folk som kommer på besøk blir utslitt. Så nå ønsker jeg meg noen gode råd for å lære han og roe ned, bare litt, på pratingen. Eller bare fortelle meg at det går over