Skravletråd august

Er det noen sjans for at du kan bli frisk da?:) kjenner lite til diagnosen..
Flink du er til å ta vare på snuppa di:D
Den er jo kronisk, men er jo mye annet som ligner så de som blir friske ved å endre kosthold de har vel hatt noe annet sa nevrologen til meg. Forskes masse på det nå :) jeg må :D kan ikke bare ligge i sengen, men en dag måtte jeg og hun måtte leke i sengen :O takk for det ❤️

Lille N er syk og har stygg hoste så tar turen til legevakten i morgen om det er det samme i morgen ❤️

Den er jo kronisk, men er jo mye annet som ligner så de som blir friske ved å endre kosthold de har vel hatt noe annet sa nevrologen til meg. Forskes masse på det nå :) jeg må :D kan ikke bare ligge i sengen, men en dag måtte jeg og hun måtte leke i sengen :O takk for det ❤️
Høres ut som du klarer å gjøre det beste utav det:)
Håper de kan forske seg fram til noe lurt!

Høres ut som du klarer å gjøre det beste utav det:)
Håper de kan forske seg fram til noe lurt!
Takk ❤️ betyr mye å høre dette :) nemlig noen som ønsker oss vondt og sendt beskymringsmelding ... Håper jeg og, ikke bare cellegift :) det kommer ikke jeg til å ta av den grunn at det er cellegift og man ikke er garantert å bli bedre og kan bli dårligere

Masse god bedring til lille N:)
Tusen takk :) tror hun var mer utsatt siden hun var nettopp syk rett før bhg start. Var feberfri på søndag. Hun blir nok en del syk til å begynne med :O

Takk ❤️ betyr mye å høre dette :) nemlig noen som ønsker oss vondt og sendt beskymringsmelding ... Håper jeg og, ikke bare cellegift :) det kommer ikke jeg til å ta av den grunn at det er cellegift og man ikke er garantert å bli bedre og kan bli dårligere
Hva, er det virkelig noen som gjør sånt mot dere?!:eek: ufyselige folk:(
Cellegift er nok ikke bare-bare nei:) tøft for kroppen!

Tusen takk :) tror hun var mer utsatt siden hun var nettopp syk rett før bhg start. Var feberfri på søndag. Hun blir nok en del syk til å begynne med :O
Veldig mange som har det meste av barnesykdommer den første tiden i barnehage ja:)
Håper det går fort over!

Hva, er det virkelig noen som gjør sånt mot dere?!:eek: ufyselige folk:(
Cellegift er nok ikke bare-bare nei:) tøft for kroppen!
Ja :( må i møter pga dette, men er veldig godt at ikke bare familie ser at hun har det veldig godt :D både legen min og pedleder ser det :D ja det tar jo liv av kroppen :O

Veldig mange som har det meste av barnesykdommer den første tiden i barnehage ja:)
Håper det går fort over!
Bra det, men ikke gøy når det står på :( håper vi og :) drar til legen i morgen. Vil ikke sende en syk jente i bhg :O

Åååå bambi filmen er så søt ❤️ vi ser den nå :D

Back
Topp