Jo jeg!!Kanskje jeg skal lage en pizza jaspagetti a la Capri er det vel ingen som spiser frivillig??? :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo jeg!!Kanskje jeg skal lage en pizza jaspagetti a la Capri er det vel ingen som spiser frivillig??? :O
Du skal ha for et godt forsøk jaNei.. Men men, prøvde ihvertfall![]()
Nei pleier ikke være detHerlige fredag
Vi er midt i kveldsmat og legging av barn! Ikke like idyllisk det![]()
Den er jo kronisk, men er jo mye annet som ligner så de som blir friske ved å endre kosthold de har vel hatt noe annet sa nevrologen til meg. Forskes masse på det nåEr det noen sjans for at du kan bli frisk da?kjenner lite til diagnosen..
Flink du er til å ta vare på snuppa di![]()
Jeg vet, digger detÅåh, ananas er SÅ nam på pizza!![]()
Høres ut som du klarer å gjøre det beste utav detDen er jo kronisk, men er jo mye annet som ligner så de som blir friske ved å endre kosthold de har vel hatt noe annet sa nevrologen til meg. Forskes masse på det nåjeg må
kan ikke bare ligge i sengen, men en dag måtte jeg og hun måtte leke i sengen :O takk for det
![]()
Masse god bedring til lille NLille N er syk og har stygg hoste så tar turen til legevakten i morgen om det er det samme i morgen![]()
TakkHøres ut som du klarer å gjøre det beste utav det![]()
Håper de kan forske seg fram til noe lurt!
Tusen takkMasse god bedring til lille N![]()
Jo jeg!!hver gang jeg er hjemme alene! Elsker det, haha
![]()
Hva, er det virkelig noen som gjør sånt mot dere?!Takkbetyr mye å høre dette
nemlig noen som ønsker oss vondt og sendt beskymringsmelding ... Håper jeg og, ikke bare cellegift
det kommer ikke jeg til å ta av den grunn at det er cellegift og man ikke er garantert å bli bedre og kan bli dårligere
Veldig mange som har det meste av barnesykdommer den første tiden i barnehage jaTusen takktror hun var mer utsatt siden hun var nettopp syk rett før bhg start. Var feberfri på søndag. Hun blir nok en del syk til å begynne med :O
Hihi...frøkna di har god smakjeg vet bare om deg og frøkna som liker det greiene![]()
Hihi...frøkna di har god smak![]()
JaHva, er det virkelig noen som gjør sånt mot dere?!ufyselige folk
Cellegift er nok ikke bare-bare neitøft for kroppen!
Bra det, men ikke gøy når det står påVeldig mange som har det meste av barnesykdommer den første tiden i barnehage ja
Håper det går fort over!
Hihi,må lage to middager du da?Jeg er ikke helt enig dervi er ganske ulike i matveien
![]()