◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

12dpo, tatt nå kl 11, ved 3 dobesøk for dagen.. :-) tror jeg kan settes på gravid :-)
ImageUploadedByBV Forum1440148894.094680.jpg

Har bestemt meg at jeg skal prøve en gang til, men dette blir mest sannsynlig siste gang. Orker ikke flere skuffelser måned etter måned. Er jo 4 barnsmamma. Må jo ta vare på de man har. Testet 3 ganger til nå med clearblue fertilitetsmonitor. Har fått ikke gravid så det stemmer nok. IKM på søndag 23.

Ikke noe tante her.. Men vonde pupper og masse stikkninger, men igjen så kan det være pga pergoen...negativ digital i går.. Så kommer ikke tantA i dag så blir det ny digital imorgen

Da kan jeg også settes på gravid
ImageUploadedByBV Forum1440164992.162844.jpg

Da kom tanta her så får man vente til uke 40 når neste ikm er å håpe det setter seg en spire fast!

Ikm 20 ca.. Mulig litt før eller litt etter men..
Her er det ikm 17/8 og pp22 :-)
Har ikke brukt prevensjon siden jeg fikk barn i juli 2014. Dette blir tredje PP med el tester, men har prøvd på bakgrunn av el symptomer siden jeg fikk tilbake TR i desember.. Førstemann satt på første forsøk Har hatt i hvert fall to kjemiske siden mars Hvilken pp er du i!
Etter negativ test da vi kom hjem fra ferie, er det på'n igjen! :)

Pp2, ikm 19.aug. Da skal jeg teste, og håper mensen ikke kommer. Ville vært tidenes beste bursdagsgave til meg selv! :happy:
Om kroppen er tilbake i rett rutine er det ikm 21.08 her pp 1 etter ma

Så jeg hadde skrevet feil mnd først :p
Hvordan går det, jenter? Jeg er 2 DPO i dag, hvis EL-testene hadde rett... jeg hadde positiv EL-test på mandag, men jeg er litt skeptisk fordi livmortappen virket ganske hard og lukket... så kanskje kroppen ikke fikk det helt til :S uansett, jeg følger med på DPO og tar en test mandag 17. antageligvis :D blir vel litt symptomleting i neste uke, men kjenner jeg meg selv, så merker jeg mange symptomer fordi jeg VIL så gjerne ;)

det jeg husker spesielt fra sist gang er:

større og ømme nipples
varm/følelsen av feber
sur svette under armene,

så det er nok disse symptomene jeg leter mest etter, kvalmen kom ikke før senere sist gang :)
19. august, men prøver egentlig ikke før neste periode. Håper det skjer denne måneden likevel
IKM 17.august, PP1
Jeg tror jeg skal inn hit, IKM 18 :)

Forrige prøveperiode skulle jeg ha IKM 21. juli og når tr ikke kom da så trodde jeg selvfølgelig at det hadde klaffet, men niks, tr kom 27 juli istedet!!

Så i utgangspunktet så skulle jeg ha fått el nå 4.august, men i og med at tr var så sein så tenkte jeg at el ikke kommer før den 10. august.

Men nå har jeg hatt masse el-slim og smerter, så uten at jeg har testet så kjennes det faktisk ut som jeg har hatt el likevel og da håper jeg at IKM er den 18.august :)
Kan du føre meg opp på 21.08.15? :)

Hvordan ligger dere an damer?:)

Ingen Tr her, men negative tester. Tipper jeg har regnet feil på ikm. El kom på cd 17, så regner med jeg får Tr i morgen istedet!

Ingen tr enda.. Men kroppen er sikkert ikke tilbake i rutine etter ma.. Får bare vente å se :)

TR på vei andre dag med spotting.. Ikke overrasket.. La ikke inn aksjer til rett tid☺️ Blir en spennende måned fremover, begynner med pergotime dag 3 i syklus og lutinus etter el! Noen med erfaringer? Bivirkninger?

Back
Topp