Skal du ta helt ferie fra bv og?Litt over 100 innlegg igjen til mål. Og siste dagen å gjøre det på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du ta helt ferie fra bv og?Litt over 100 innlegg igjen til mål. Og siste dagen å gjøre det på![]()
Gidder ikke satse på at det er bra nok wifi på hotellet, så jeg gjør ferdig før jeg reiser så er alt annet en bonus.Skal du ta helt ferie fra bv og?
Gidder ikke satse på at det er bra nok wifi på hotellet, så jeg gjør ferdig før jeg reiser så er alt annet en bonus.![]()
Tror detLurt! Har 221 innlegg igjen i følge oppdateringen![]()
Hehe, tror fint du kan ha litt høyere mål ja8 post igjen for 2000. Det blir kanskje litt lite å ha som dagens mål![]()
Blir deilig for degPleier å gjøre det.
HeheJa
Var stortsett alene på venterommet.. Og legevakta hadde basert seg på kaos helg pga festival, så de hadde bukka inn ekstra lege og sykepleier samt en bakvakt.. Legen bare: dette kommer til å bli en kjedelig vakt..![]()
Så flink du har vært1413 innlegg på sist oppdateringDa ser det ut som at jeg når neste mål straks
![]()
Hihi...det er vel velkjent jaKjenner litt til d der med å gå på en smell ja![]()
Det klarer du fintLitt over 100 innlegg igjen til mål. Og siste dagen å gjøre det på![]()
Haha...du må nok legge lista høyere enn det8 post igjen for 2000. Det blir kanskje litt lite å ha som dagens mål![]()
Kake her...Kake, sa noen kake?
Hvor, hvor, hvor!!!
300 til ajour her.8 post igjen for 2000. Det blir kanskje litt lite å ha som dagens mål![]()
TakkSå flink du har vært![]()
God morgenGod morgeeeen!stille her idag og?
![]()
Både i kjøleskapet og fryserenKake, sa noen kake?
Hvor, hvor, hvor!!!
Det var det hun håpa påHehemulig det ble mer å gjøre i natt da...så slipper legene å kjede seg
![]()
Mhm.. Opplever sånt selv på jobb stadig (at det er rolig og stille), så kjenner følelsen..Hehe, ganske kjedelig på jobb da ja vil jeg tro.