Jo det er vel innaforD er tross alt fredag! D er innaforMmmm, tror jeg må kjøpe meg pops jeg og
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo det er vel innaforD er tross alt fredag! D er innaforMmmm, tror jeg må kjøpe meg pops jeg og
![]()
Pleier å gjøre det.Smart å dra til mammahun avlaster deg vel litt med lillegutt..
God bedring søta![]()
Godt! Likte ikke at du ikke ble bedre sjekka oppKontakta føden som sa jeg skulle kontakte legevakta. Så nå sitter jeg på legevakta. Håper de fikser opp![]()
Nei, ikke jeg heller. Men nå har jeg begynt på antibiotikaGodt! Likte ikke at du ikke ble bedre sjekka opp![]()
Ja! Litt for skummelt godtNam! Gulrotkake er knallgodt![]()
JaDeilig at du slipper lang ventetid![]()
Jo det er vel innaformen planen var kun lørdag....
Ja, altså, hvilken mamma er jeg som stjæler godteri fra små barn?![]()
Er vel ikke den eneste som har rappa godteriEn helt vanlig en vil jeg påstå :9
Er vel ikke den eneste som har rappa godteri![]()
Men ble litt oppgitt i stad da jeg skulle sette noe i kjøleskapet, og oppdaga at sambo har en 200 grams sjokolade inni der!!!
![]()
Bra! Da satser vi på at det går bra.Nei, ikke jeg heller. Men nå har jeg begynt på antibiotika![]()
Hehe, ganske kjedelig på jobb da ja vil jeg tro.Ja
Var stortsett alene på venterommet.. Og legevakta hadde basert seg på kaos helg pga festival, så de hadde bukka inn ekstra lege og sykepleier samt en bakvakt.. Legen bare: dette kommer til å bli en kjedelig vakt..![]()
Da er du straks på siste delmål da!1413 innlegg på sist oppdateringDa ser det ut som at jeg når neste mål straks
![]()
I dag dere reiser?Litt over 100 innlegg igjen til mål. Og siste dagen å gjøre det på![]()
Reiser i morgen tidligI dag dere reiser?
Tipper du klarer det bra! Heia heia!
Tviler i grunnen ikke, men litt innsats krever det joReiser i morgen tidligSkal nok få det til mellom jobbing og pakking
Takker for heiingen![]()
Ja, det krever jo littTviler i grunnen ikke, men litt innsats krever det jo![]()