AUGUST

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei jenter!
Hvordan står det til? Hører det er mye fint vær hjemme.

Ligger rett ut med influensa! Sykt kjipt!
Vært dårlig i 3 dager, men pusha meg til å gå på stranda med barna hver dag. I dag sa kroppen stopp!
Kjedelig, men lite å gjøre ved det!

Hva skal dere i dag?
 
Hei jenter!
Hvordan står det til? Hører det er mye fint vær hjemme.

Ligger rett ut med influensa! Sykt kjipt!
Vært dårlig i 3 dager, men pusha meg til å gå på stranda med barna hver dag. I dag sa kroppen stopp!
Kjedelig, men lite å gjøre ved det!

Hva skal dere i dag?
Uff, stakkars deg. Masse god bedring!

Er K kommet enda?
 
God kveld :)

Full rulle her om dagen med jobb og bhg.

Vi har hatt rekordvarme denne uken, varmeste hele sommeren. Sommerklærne har jeg måttet vaske flere ganger for Hermine har ikke så mange shortser. :p :cool:

Selv så er jeg kvalm og trøtt mesteparten av dagen, arbeidsdagene er litt tunge. Men det går stort sett greit.

Hermine hadde feber på mandag og på nytt nå i kveld, så blir nok Hjemmedag på oss i morgen.
 
Uff da, god bedring Lennypenny! :( så synd du har blitt syk :(


Haha moro at dere har fått litt varme oppi nor, Marian87 :D håper virkelig ikke kvalmen øker på! Er ganske vanlig at det gjør det etterhvert :( men da får du jo sykemelding om det blir for voldsomt ;) god bedring til Hermine!


God morgen :)
Jeg er på jobb, og ungene i bhg og skole :) går bedre med alle 3 nå! Liana går inn på avdelingen med et smil istedenfor lei-seg-leppe. Leoh er sur når jeg sier hade, men går over omtrent med engang:D og Emira lovte igår at hun ikke skulle gråte før skolen idag haha.. tydelig at hun begynner å like sfo og skolen mer og mer (men kan ikke innrømme det for oss da :p )
Dem har ute-skole hver torsdag å, så det likte jeg :D hadde hatt litt matte igår med steiner og blomster :p men dem har ikke startet opp for fult enda da :)
 
Uff da, god bedring Lennypenny! :( så synd du har blitt syk :(


Haha moro at dere har fått litt varme oppi nor, Marian87 :D håper virkelig ikke kvalmen øker på! Er ganske vanlig at det gjør det etterhvert :( men da får du jo sykemelding om det blir for voldsomt ;) god bedring til Hermine!


God morgen :)
Jeg er på jobb, og ungene i bhg og skole :) går bedre med alle 3 nå! Liana går inn på avdelingen med et smil istedenfor lei-seg-leppe. Leoh er sur når jeg sier hade, men går over omtrent med engang:D og Emira lovte igår at hun ikke skulle gråte før skolen idag haha.. tydelig at hun begynner å like sfo og skolen mer og mer (men kan ikke innrømme det for oss da :p )
Dem har ute-skole hver torsdag å, så det likte jeg :D hadde hatt litt matte igår med steiner og blomster :p men dem har ikke startet opp for fult enda da :)
Takk :) bedre i dag!

Så greit at det går bedre på skolen for hun. Oi, en utedag i uken? Helt fantastisk da :) godt for ungene å være mye ute :)
 
Takk. Bedre nå!
Han venter på at ambassaden skal gi han visumet sitt. De har fryktelig god tid :( venter og venter :(
Så rart! Og dere hadde ikke hørt på forhånd at han måtte ha visum? Er han ikke svensk statsborger nå? Skulle tro det gikk bra med svensk pass :confused:
 
Så rart! Og dere hadde ikke hørt på forhånd at han måtte ha visum? Er han ikke svensk statsborger nå? Skulle tro det gikk bra med svensk pass :confused:
Vi visste ikke at han trengte visum, for det var nye regler for Libyere pga IS.

Søkte med en gang og skulle ta Max 25 dager, nå er det over 2 mnd siden.
Han har fått JA, men de er trege med å gi han det. Blir så frustrert! Men hjelper ingenting :(

Han er ikke svensk statsborger, før han søker om det etter at han har bodd der in5 år.
Nå har han permanent opphold, og det brydde de seg lite om for å si det slik :(
 
Takk :) bedre i dag!

Så greit at det går bedre på skolen for hun. Oi, en utedag i uken? Helt fantastisk da :) godt for ungene å være mye ute :)
Takk. Bedre nå!
Han venter på at ambassaden skal gi han visumet sitt. De har fryktelig god tid :( venter og venter :(

Så utrolig kjipt og frustrerende med denne ambassaden da! Får vel visumet når det nærmer seg hjemmereise:confused::p skikkelig familieferie dere har hatt i år!


Ja det er kjempe bra :D dem skal bruke mye av naturen til å lære fagene den dagen tror jeg. Og spise ute osv :) og til torsdagen som kommer, skal dem på fjelltur ;)
 
Så utrolig kjipt og frustrerende med denne ambassaden da! Får vel visumet når det nærmer seg hjemmereise:confused::p skikkelig familieferie dere har hatt i år!


Ja det er kjempe bra :D dem skal bruke mye av naturen til å lære fagene den dagen tror jeg. Og spise ute osv :) og til torsdagen som kommer, skal dem på fjelltur ;)
Meget frustrerende :( men men!
Herlig med fjellet da :)
 
Hei.
Hvordan går det med dere?
Jeg passer på nabojenta under oss. Hun er syk, og foreldrene ser etter en annen plass å bo. Blitt skikkelig lurt ang leilighet før de dro fra England :(

Mina sover og tanta til K lager middag.
Vi har vært i bassenget/solen hele dagen! Herlig :) :)

Hva gjør dere i dag?
 
Hei.
Hvordan går det med dere?
Jeg passer på nabojenta under oss. Hun er syk, og foreldrene ser etter en annen plass å bo. Blitt skikkelig lurt ang leilighet før de dro fra England :(

Mina sover og tanta til K lager middag.
Vi har vært i bassenget/solen hele dagen! Herlig :) :)

Hva gjør dere i dag?
Huffda, så synd. Bra du kan passe da. Hvordan er de blitt lurt? Er deres leilighet så mye dårligere enn den dere bor i?
Bor dere hos tanta til K eller? :)
 
Huffda, så synd. Bra du kan passe da. Hvordan er de blitt lurt? Er deres leilighet så mye dårligere enn den dere bor i?
Bor dere hos tanta til K eller? :)
Eieren krever mer penger hele tiden. Gidder ikke fikse AC, så de svetter ihjel.skikkelig møkkete.må plutselig betale strømregninger. Og at det plutselig er dyrere osv. Superfrekk! Vi leier av en Norsk dame, så her er det heldigvis rent og pent :)

De bor 8-9 timer herfra. Vi er i Hurghada :)
Hvordan går det med H?
 
Hei.
Hvordan går det med dere?
Jeg passer på nabojenta under oss. Hun er syk, og foreldrene ser etter en annen plass å bo. Blitt skikkelig lurt ang leilighet før de dro fra England :(

Mina sover og tanta til K lager middag.
Vi har vært i bassenget/solen hele dagen! Herlig :) :)

Hva gjør dere i dag?

Så fint av deg å være barnevakt :)
Godt å kunne bade og kose seg :D

Jeg er på jobb nå :)
 
Eieren krever mer penger hele tiden. Gidder ikke fikse AC, så de svetter ihjel.skikkelig møkkete.må plutselig betale strømregninger. Og at det plutselig er dyrere osv. Superfrekk! Vi leier av en Norsk dame, så her er det heldigvis rent og pent :)

De bor 8-9 timer herfra. Vi er i Hurghada :)
Hvordan går det med H?
Så bra at dere bor bra da :)

Er de på besøk hos dere, tanta hans? Siden hun lager middag og sånn tenker jeg ;)

Hermine er bedre men hoster voldsomt :confused:
 
Jeeeey! Første dagen Leoh ikke gråt ved levering i bhgen :D:D:D istedenfor å grine så vinka han og ga slengkyss:eek::D haha.. håper det fortsetter :)
 
Jeeeey! Første dagen Leoh ikke gråt ved levering i bhgen :D:D:D istedenfor å grine så vinka han og ga slengkyss:eek::D haha.. håper det fortsetter :)
Så deilig =)
Barnehagelevering her gått mye bedre hos oss nå etter ferien.
Men det er nok flere ting som spiller inn :)
Blant annet språket og at han har fått mer "innpass" i barnegruppa som allerede var godt etablert da han begynte i fjor.
 
Back
Topp