AUGUST

Vi har hatt bursdagsselskap både lørdag og søndag, jeg er ganske så utslitt etter det. :p

Mannen er ute å reiser idag og i morgen, håper jeg klarer meg tross laber form. Føler meg sjøsyk :p

Slitsomt med selskap ja. Kan ikke si jeg gleder meg så fryktelig mye haha.. Liana i september, Leoh i oktober og Emira i desember :p
 
Ja,alle fagene jeg tar er på 'todden.:)
Reisen nedover går egentlig veldig greit og på det raskeste (med privatskyss fra Gardermoen til Notodden) tar det bare litt over tre timer bare.:) Hjemreisen er værre, for da pleier jeg å vente på sisteflyet fra Gdm til Molde, så da kommer jeg seeeint hjem. Litt ekstra kjedelig denne gangen,for Jenny har bursdag dagen etter og jeg får ikke ordna så mye i forkant.:/

Nesten litt merkelig at 'todden har sånt å by på haha..har jo ikke noe annet :D :p

Kjedelig å være hjemme så sent da ja :( skal dere ha selskap på dagen hennes å eller?
 
Nesten litt merkelig at 'todden har sånt å by på haha..har jo ikke noe annet :D :p

Kjedelig å være hjemme så sent da ja :( skal dere ha selskap på dagen hennes å eller?
Ja,det blir veldig seint. Tenkte å leie grendahuset og ta ei storfeiring på dagen hennes,så da blir det ganske travelt på lørsagsmorran.:p Vurderer å droppe de siste timene på skolen, slik at jeg kommer hjem litt tidligere.
 
Ja,det blir veldig seint. Tenkte å leie grendahuset og ta ei storfeiring på dagen hennes,så da blir det ganske travelt på lørsagsmorran.:p Vurderer å droppe de siste timene på skolen, slik at jeg kommer hjem litt tidligere.
Du får hive deg i baking til helga og fryse ned, så er det bare å legge på glasur/pynte på dagen. ;)
 
Ja,det blir veldig seint. Tenkte å leie grendahuset og ta ei storfeiring på dagen hennes,så da blir det ganske travelt på lørsagsmorran.:p Vurderer å droppe de siste timene på skolen, slik at jeg kommer hjem litt tidligere.

Høres greit ut med ett selskap da :D droppe time å greier? Skikkelig badass du nå haha :p kansje noen kan hjelpe deg med å bake litt å? :)
 
God kveld :)
Idag har jeg lekt alenemor :p L begynte å jobbe kl 09.30 idag og har ikke kommet hjem enda:eek: har jo gått 12 timer jo:confused:
Ungene har vært greie idag da :) jeg droppa middag siden jentene spiser så dårlig av det uansett :p ble kokte egg på polarbrød istedet haha.. men skal si jeg fikk spart på energien på den måten hvertfall :) badet Leoh og dusjet Liana før kvelden og leste lekse med Emira :p og det var så mye som "si, is, issi - sissi" haha godt dem begynner smått :p

Håper dere har hatt en god dag, og at dere får en fin natt :)
 
God kveld :)
Idag har jeg lekt alenemor :p L begynte å jobbe kl 09.30 idag og har ikke kommet hjem enda:eek: har jo gått 12 timer jo:confused:
Ungene har vært greie idag da :) jeg droppa middag siden jentene spiser så dårlig av det uansett :p ble kokte egg på polarbrød istedet haha.. men skal si jeg fikk spart på energien på den måten hvertfall :) badet Leoh og dusjet Liana før kvelden og leste lekse med Emira :p og det var så mye som "si, is, issi - sissi" haha godt dem begynner smått :p

Håper dere har hatt en god dag, og at dere får en fin natt :)
Noen dager er det helt ok med en veldig enkel middagsløsning!
Jeg er veldig for å ha skikkelig middag, men med mye alenetid med ungene nå blir det noen slike løsninger innimellom.
Neste enkel-middag-plan er å kjøpe fjorland risgrøt :p
 
Hei og hå!
Gutta og jeg har besøk av svigerinnen min og babyen hennes - guttas fetter på 6 måneder :)
Lillebror hadde fri sammen med oss i dag, men i dag ble det barnehagen slik at jeg får jobbet litt når besøket skal på trilletur i formiddag.
Ellers går dagene som vanlig her :p
 
Noen dager er det helt ok med en veldig enkel middagsløsning!
Jeg er veldig for å ha skikkelig middag, men med mye alenetid med ungene nå blir det noen slike løsninger innimellom.
Neste enkel-middag-plan er å kjøpe fjorland risgrøt :p

Haha ja må til av og til :) hender jeg tar havregrøt til ungene om jeg ikke orker å lage noe spesielt. Men Emira liker ikke grøt lenger :p sikkert fordi hun spiste det samme dag hun fikk omgangssyke;) jeg prøver å lage middager hver dag :) men Liana er så sykt kresen! Så hun spiser sjeldent mer enn et par skjeer..menmen, fortsetter å gi det samme som oss :)
 
Hei og hå!
Gutta og jeg har besøk av svigerinnen min og babyen hennes - guttas fetter på 6 måneder :)
Lillebror hadde fri sammen med oss i dag, men i dag ble det barnehagen slik at jeg får jobbet litt når besøket skal på trilletur i formiddag.
Ellers går dagene som vanlig her :p

Så koselig med et slikt besøk :) 6mnd er en fin alder:D
 
Så koselig med et slikt besøk :) 6mnd er en fin alder:D
Ja det er koselig med besøk =)
Men det var nok godt for han lille at det ble litt stillere her hjemme med de store barna og :p
 
Ja det er koselig med besøk =)
Men det var nok godt for han lille at det ble litt stillere her hjemme med de store barna og :p

Hehe ja det kan jeg tro:D han er kansje ikke vandt med så mye støy?:p eller har dem flere barn?:)
 
Hehe ja det kan jeg tro:D han er kansje ikke vandt med så mye støy?:p eller har dem flere barn?:)
Nei hun har bare han :p
Og Lillebror ble en smule sjalu og langte mest mulig lyd.
Ikke så rart da, han er jo vant med å være minst =)
Men han gledet seg til barnehagen uansett.
 
Hei og hå!
Gutta og jeg har besøk av svigerinnen min og babyen hennes - guttas fetter på 6 måneder :)
Lillebror hadde fri sammen med oss i dag, men i dag ble det barnehagen slik at jeg får jobbet litt når besøket skal på trilletur i formiddag.
Ellers går dagene som vanlig her :p
Så koselig med besøk :)

Tenk at han er 6 måneder allerede :eek:
 
Noen dager er det helt ok med en veldig enkel middagsløsning!
Jeg er veldig for å ha skikkelig middag, men med mye alenetid med ungene nå blir det noen slike løsninger innimellom.
Neste enkel-middag-plan er å kjøpe fjorland risgrøt :p
Jeg har mistet lysten på middag helt nå, all varm mat gjør meg kvalm :p
 
Jeg har mistet lysten på middag helt nå, all varm mat gjør meg kvalm :p
Ja, middag i varmen er litt sånn "eh...". Men det er mye annet enn tung middag som frister, synes jeg da =)

Edit: "i varmen"?? Lurer på hva jeg tenkte da jeg skrev :p
 
Last edited:
Back
Topp