Nope! Nå går vaskemaskinen for full guffe. Har jo brukt alle sommerklærne den siste ukaOoooh! Da er d ikke lenge igjen! Da må du pakke nå ja!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope! Nå går vaskemaskinen for full guffe. Har jo brukt alle sommerklærne den siste ukaOoooh! Da er d ikke lenge igjen! Da må du pakke nå ja!![]()
Ja, jeg satser på at jeg finner noen der. Hadde vært veldig godt å ha noen flere. Er ikke over sosial av meg, så trenger ikke så mange, men greit å ha mer enn bare en venninne og![]()
God formiddag
Hva skal du idag da?
Håper jeg ogHelt vanlig, håper hun roer seg snart ved avskjeder
Snaaart god helg!!![]()
Det blir nok koseligJa, det var godt jobba idag
Skal på besøk på jobb idag![]()
Den kan jeg skjønneEr ikke bekymret for toppen
Bare for utfordringen!![]()
Tror ikke det er noen fare for detJa det er veldig bra!vil jo ikke være her alene...
![]()
Er det langt å dra?På vei for å møte han nå![]()
Det høres deilig utVaaarmt i dag!Bading i ettermiddag!
![]()
HahaHihihi! Du MÅ svare d neste gang![]()
God dagGod dagVi har hvert en liten tur ute så jeg fikk tak i noen skjemaer jeg må fylle ut og levere på nav.. så da var vi innom å veide også, min lille gutt har jo blitt 4,5 kg allerede :O hva er deres plan i dag?
HahaNydelig vær ute men er ikke sommer lenger allikevel.
Etter jeg hadde lagt gutta i går satte jeg meg og jobbe og var ikke nedom 1.etg før jeg la meg.
Når vi gikk ned til frokost idag sto både ytterdøra og terrasse døra oppe og det var 12 grader på kjøkkenet
Brrrrrr
Eller tyver for den saks skyldHahaflaks ikke huset var fullt av katter, mus og grevling
![]()
7-8 min med bussEr det langt å dra?
Kos dere med lunsj![]()