Skravletråd august

God morgen alle sammen!

Her er det pakking av koffert som gjelder i dag. Tror ikke jeg har pakket kofferten så sent før. Den pleier å være klar en uke før vi reiser :P

God morgen! Her tar vi det helt rolig på morran, så gutta har kommet oppi sengs til meg og vi der Dora, så en sen frokost før det blir sen ankomst i bhgn idag:)
Så deilig ;) Det er jo fredag, må kose seg da.

Hva skjer her inne da? Har alle lagt seg?

Fikk vite at foreldrene mine kommer på lynvisitt i morgen :o har satt mannen til å rydde litt. Så får jeg tørke over alle flatene i morgen :o

(De bor 50 mil unna så gleder meg jo til å se dem)
Liker ikke :P

Ja, dem er det lettere med :p
Ja, det er det. Syns det er veldig vanskelig å komme særlig lengre enn bare å være bekjente. Har hyggelige naboer også da, men dem blir liksom ikke heller "venner" på den måten om du skjønner! Kanskje det blir lettere når jeg får bebis:)

Ja, det er det. Syns det er veldig vanskelig å komme særlig lengre enn bare å være bekjente. Har hyggelige naboer også da, men dem blir liksom ikke heller "venner" på den måten om du skjønner! Kanskje det blir lettere når jeg får bebis:)

Det kan godt hende det :) Kanskje di finner noen i sånn barselgruppe.. Kjenner mange som har fått skikkelig gode venner der :)

Back
Topp