Flaks du sendte melding da!
Ja! Hadde tatt seg ut om de bare hadde dukka opp på døra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flaks du sendte melding da!
Haha, ja da hadde jeg blitt litt stressa!Ja! Hadde tatt seg ut om de bare hadde dukka opp på døra!
Så deiligGod morgen! Her tar vi det helt rolig på morran, så gutta har kommet oppi sengs til meg og vi der Dora, så en sen frokost før det blir sen ankomst i bhgn idag![]()
Haha, ja da hadde jeg blitt litt stressa!
God morgen alle sammen!
Her er det pakking av koffert som gjelder i dag. Tror ikke jeg har pakket kofferten så sent før. Den pleier å være klar en uke før vi reiser![]()
Søndag morgenNår reiser dere?
Prøver så godt jeg kanTakk takk, ja kom igjen![]()
Oi, det var tidlig for dere ja
Gode muligheter til å komme seg en tur ut før tolv da![]()
Liker ikkeHva skjer her inne da? Har alle lagt seg?
Fikk vite at foreldrene mine kommer på lynvisitt i morgenhar satt mannen til å rydde litt. Så får jeg tørke over alle flatene i morgen
(De bor 50 mil unna så gleder meg jo til å se dem)
Ja, det er det. Syns det er veldig vanskelig å komme særlig lengre enn bare å være bekjente. Har hyggelige naboer også da, men dem blir liksom ikke heller "venner" på den måten om du skjønner! Kanskje det blir lettere når jeg får bebisJa, dem er det lettere med![]()
Liker ikke![]()
Søndag morgenog jeg jobber i kveld og lang vakt i morgen.
Ja, det er det. Syns det er veldig vanskelig å komme særlig lengre enn bare å være bekjente. Har hyggelige naboer også da, men dem blir liksom ikke heller "venner" på den måten om du skjønner! Kanskje det blir lettere når jeg får bebis![]()
Skjønte det, du får bli med neste gang..Unnskyld altså!! D var virkelig ikke meningen![]()
Skjønte det, du får bli med neste gang..