Skravletråd august

Aldri prøvd.. må prøves ;)
Har du prøvd sjokoladepålegg med ost oppå? Det er godt det :)

Det er kjempe godt og må prøves :) Nei det spiser jeg ikke, ikke er jeg glad i sjokoladepålegg og ikke liker jeg ost som ikke er smelta :P men frøkna har lært det av en kamerat av meg så hu spiser vegansk ost og sjokade på skiva Haha

Det er kjempe godt og må prøves :) Nei det spiser jeg ikke, ikke er jeg glad i sjokoladepålegg og ikke liker jeg ost som ikke er smelta :P men frøkna har lært det av en kamerat av meg så hu spiser vegansk ost og sjokade på skiva Haha
Hehe :p Da så ;) Jeg lærte det av broren min som er 9 år eldre..
Hehe ;)

Greit å få slappet litt av nå da:)
Hatt supert vær her også, så fått vært litt ute:)
Satser på godt vær fremover også.
Ja, det er det! Og i morgen har jeg fridag, så skal ikke klage:P da tenkte jeg meg en tur til byen og se om jeg finner meg noe lange singleter som jeg får over magen!:) Finner jo ikke mammaklær noe sted her i byen så..

Ja, det er det! Og i morgen har jeg fridag, så skal ikke klage:P da tenkte jeg meg en tur til byen og se om jeg finner meg noe lange singleter som jeg får over magen!:) Finner jo ikke mammaklær noe sted her i byen så..
Greit å ta en tur til byen da:)
Jeg bruker noe av de vanlige toppene jeg har. Ellers har jeg kjøpt noen fra boob og hm som kan brukes. De fra boob kan brukes til amming også:)
Finnes jo litt på nett, men da får du ikke prøvd da:/

Bare hyggelig :) Ren fakta som folk trenger å høre :) Og som gjør noen glad :)
Ikke sant :) er ikke alle som forstår og jeg har mer nok med familien om dagen ❤️ har ikke møtt venner pga at det ikke har vært for jenta mi skulle få leke fra seg før bhg siden 22. Mai jeg :O de som er ekte venner forblir da :)

Back
Topp