Innsett av fryst blastocyst?

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Hei :)

Er det noen som har blitt gravide ved innsett av fryst blastocyst? Hvor tidlig/sent fikk dere positiv test?

Skal sette inn i neste uke, men jeg har egentlig mest lyst til å teste allerede nå jeg altså... ;) Haha!

Ingen erfaring jeg heller, men har innsett av "vanlig" frys på tirsdag (hvis alt går bra, krysse krysse) så ville bare si at jeg gleder meg med deg!:D

Er det noen som har blitt gravide ved innsett av fryst blastocyst? Hvor tidlig/sent fikk dere positiv test?

Skal sette inn i neste uke, men jeg har egentlig mest lyst til å teste allerede nå jeg altså... ;) Haha!
På mitt andra försök så fick ja satt in 2 stk (frys) blastocyst. Positiv test på dag 8 om jag inte minns fel . Mista dessvärre några veckor senare .

Ingen erfaring jeg heller, men har innsett av "vanlig" frys på tirsdag (hvis alt går bra, krysse krysse) så ville bare si at jeg gleder meg med deg!:D

Så gøy, da ligger vi jo veldig likt :D Vi får oppdatere hverandre, er alltid spennende med andres tester og resultater. Lykke til (til oss begge) ;D

Krysser for at alt går bra!

På mitt andra försök så fick ja satt in 2 stk (frys) blastocyst. Positiv test på dag 8 om jag inte minns fel . Mista dessvärre några veckor senare .

Huff, det stemmer det Devine. Så utrolig leit. Herlig at du er gravid igjen nå, og over 12-ukers merket.

8 dager... Det var ikke så tidlig da. Leste om flere som hadde fått strek allerede på dag 5 :)

Huff, det stemmer det Devine. Så utrolig leit. Herlig at du er gravid igjen nå, og over 12-ukers merket.

8 dager... Det var ikke så tidlig da. Leste om flere som hadde fått strek allerede på dag 5 :)
Jag vågade inte testa tidigare :p det kan gott hända att den hade gett utslag då :)

Jeg hadde ferskforsøk, men fikk positiv test 5 dager etter innsett av blastocyst :)

Jeg fikk satt inn fryst blastocyst 18 februar. 26 februar testet jeg positiv. Jeg er nå 29 uker gravid:)

Hva er det dere setter inn? Aldri hørt om serru :) blastocyst?

Jeg hadde innsett av fryst Blastocyst i Januar. Fikk positiv test 5 dager etter innsett, men endte dessverre i MA.

Lykke til :)

Hva er det dere setter inn? Aldri hørt om serru :) blastocyst?
Et egg som har utviklet seg så mange dager i petriskåla at det har betegnelsen blastocyst :p min blastocyst som jeg fikk satt inn (som desverre ikke ville feste seg) var gøyal å se på skjermen før innsett, for man kunne se antydninger til to hvite felt som skulle blitt baby og morkake :p

Jeg hadde innsett av fryst Blastocyst i Januar. Fikk positiv test 5 dager etter innsett, men endte dessverre i MA.

Lykke til :)

Såå tidlig du også ja! Blir en test på dag 5 ;)

Leit med MAen Bethlisa, ønsker deg masse lykke til med det forestående forsøket ditt på St. Olavs :)

Husker deg fra maigruppa ;) Gikk ikke med fersk for min del, men har tro på den fryste:)

Masse lykke til iallfall!! Jeg heier på dere alle, og måå bare følge med litt for å heie:)

Back
Topp