Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På mitt andra försök så fick ja satt in 2 stk (frys) blastocyst. Positiv test på dag 8 om jag inte minns fel . Mista dessvärre några veckor senare .Hei
Er det noen som har blitt gravide ved innsett av fryst blastocyst? Hvor tidlig/sent fikk dere positiv test?
Skal sette inn i neste uke, men jeg har egentlig mest lyst til å teste allerede nå jeg altså...Haha!
Har ingen erfaring, men er enig at du bør teste nå
Lykke til neste uke![]()
Ingen erfaring jeg heller, men har innsett av "vanlig" frys på tirsdag (hvis alt går bra, krysse krysse) så ville bare si at jeg gleder meg med deg!![]()
På mitt andra försök så fick ja satt in 2 stk (frys) blastocyst. Positiv test på dag 8 om jag inte minns fel . Mista dessvärre några veckor senare .
Jag vågade inte testa tidigareHuff, det stemmer det Devine. Så utrolig leit. Herlig at du er gravid igjen nå, og over 12-ukers merket.
8 dager... Det var ikke så tidlig da. Leste om flere som hadde fått strek allerede på dag 5![]()
Hei
Er det noen som har blitt gravide ved innsett av fryst blastocyst? Hvor tidlig/sent fikk dere positiv test?
Skal sette inn i neste uke, men jeg har egentlig mest lyst til å teste allerede nå jeg altså...Haha!
Et egg som har utviklet seg så mange dager i petriskåla at det har betegnelsen blastocystHva er det dere setter inn? Aldri hørt om serrublastocyst?
Jeg hadde ferskforsøk, men fikk positiv test 5 dager etter innsett av blastocyst![]()
Jeg fikk satt inn fryst blastocyst 18 februar. 26 februar testet jeg positiv. Jeg er nå 29 uker gravid![]()
Jeg hadde innsett av fryst Blastocyst i Januar. Fikk positiv test 5 dager etter innsett, men endte dessverre i MA.
Lykke til![]()
TakkGratulerer så myeTakk for at du delte erfaringen din. Så deilig å høre om folk som blir gravide på fryseforsøk.
Det er så tidlig![]()
Ja, det er skikkelig tidlig! Men jeg har iallfall veldig trua på blasto, fryst eller eier 15 uker på vei nå!
Husker deg fra maigruppaGikk ikke med fersk for min del, men har tro på den fryste
![]()