Forstoppelse...!

Lismick

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Da kan jeg trygt si at jeg har hatt min aller første skikkelige forstoppelse. Og jeg må ærlig innrømme at jeg syns det var helt j*****! Gikk på jobb og kjente jeg måtte på do. Satt lenge og følte jeg ikke kom noen vei. Avføringen satt liksom rett innenfor åpningen.. Så jeg måtte gi opp til slutt og det var helt grusomt å reise seg. Etter det var det absolutt ikke godt å sitte.. Forsøkte drikke litt kaffe og spise biola yoghurt også do igjen litt etter, ingenting fikk jeg ut! :( Jeg fortalte sjefen at jeg MÅ på apoteket å få noe som virker å gå hjem fordi jeg ble kvalm, svett og skikkelig vond i magen. Fikk kjøpt microlax og venter nå på at ting skal skje.. Skal virke innen 5-15 min. For en forferdelig følelse! :(

Microlax har nå fått en halvtime på seg, har ikke hjulpet.. I tillegg til det har jeg hovnet skikkelig opp på sidene av åpningen til skjeden :( Ses fra utsiden..

Ringte legen, de ville gjerne ha meg inn pga hevelsen, men da måtte jeg vær der før kl1445. Kom til å rekke det akkurat, men så var veien stengt pga asfaltarbeid! De ba meg ringe legevakten hvis det ikke ble bedre :(

Store doser lactulose hjelper på meg! Kanskje prøve det?

Ja må prøve det, skal på butikken å kjøpe biola og sviske yoghurt og nå tenkte jeg. Rart det bare skulle komme så akutt :s

Nå kommer det fæle detaljer her, men jeg sleit skikkelig her en dag, og det var fordi det var som om det var en kork. Måtte rett og slett trykke litt med fingeren på utsiden og håpe at jeg klarte å "forme" til litt. Da gikk det gitt! Men det var fælt. Blødde og greier :s Håper det går bra med deg nå!

Nå kommer det fæle detaljer her, men jeg sleit skikkelig her en dag, og det var fordi det var som om det var en kork. Måtte rett og slett trykke litt med fingeren på utsiden og håpe at jeg klarte å "forme" til litt. Da gikk det gitt! Men det var fælt. Blødde og greier :s Håper det går bra med deg nå!

Har fæle detaljer selv, verre.. Føles som en kork ja, akkurat i svingen på en måte.. Satt en finger inn og prøvde få det ut.. Ingen nytte :s

Hadde det på samme måte hele to ganger! Helt forferdelig. Lactulose var/er min redning. Dobbel dose vel og merke + den måtte virke en hel natt. Rakk ikke do da jeg våknet :oops:

Handlet inn, håper på effekt.. Duphalac skal i bunn og grunn være det samme som luktacose?
Håper rett og slett på diaré..
ImageUploadedByBV Forum1440083963.624350.jpg

Da kan jeg trygt si at jeg har hatt min aller første skikkelige forstoppelse. Og jeg må ærlig innrømme at jeg syns det var helt j*****! Gikk på jobb og kjente jeg måtte på do. Satt lenge og følte jeg ikke kom noen vei. Avføringen satt liksom rett innenfor åpningen.. Så jeg måtte gi opp til slutt og det var helt grusomt å reise seg. Etter det var det absolutt ikke godt å sitte.. Forsøkte drikke litt kaffe og spise biola yoghurt også do igjen litt etter, ingenting fikk jeg ut! :( Jeg fortalte sjefen at jeg MÅ på apoteket å få noe som virker å gå hjem fordi jeg ble kvalm, svett og skikkelig vond i magen. Fikk kjøpt microlax og venter nå på at ting skal skje.. Skal virke innen 5-15 min. For en forferdelig følelse! :(
Nei huff det er bokstavlig talt drit vondt. eg sliter med det sammen, oppblåst og forstoppet. ser ut som eg er 4mnd gravid så er eg kanskje bare 7uker. det gikk 4 dager uten å gå på do,men nå går jeg kanskje annenhver,så mye bedre, men har jo så mye luft at magen at det kjennes ut som den skal sprenge. eg håper det løsner opp for deg, ikke noe godt å gå med, fortsett med biola det skal være bra, men har hørt at noen kan reagere på blåbær biola, pga blåbær, så reagerer du på blåbær,bør du drikke en annen biola. eg er glad i rips og vanilje :)

Det er ikke noe av det på bilde som kan skade babyen din :) hun skal ha det trygt. I følge apotek1 sin side i hvertfall :) lykke til.
Det er godt å høre <3
Begynner å bli noelunne bedre nå :) fikk ut "pluggen" som var irriterende liten med tanke på stress, smerte og alt det bar med seg, men ingenting etter det.. Etter ett stort glass biola, fæl duphalac, litt plommer og en sviske yoghurt er jeg rene gassbomben! Håper på at alt løser seg i morgen, bokstavlig talt.. :p

Det er godt å høre <3
Begynner å bli noelunne bedre nå :) fikk ut "pluggen" som var irriterende liten med tanke på stress, smerte og alt det bar med seg, men ingenting etter det.. Etter ett stort glass biola, fæl duphalac, litt plommer og en sviske yoghurt er jeg rene gassbomben! Håper på at alt løser seg i morgen, bokstavlig talt.. :p
Venter I spenning ;)

Back
Topp