happyness Glad i forumet Aprillykke 2016 23 Aug 2015 #21 så bra å høre, må investere i noe svisker eg og etterhvert Håper du er blitt fin igjen nå
Lismick Elsker forumet Oktoberfruene 2018 23 Aug 2015 #22 happyness skrev: så bra å høre, må investere i noe svisker eg og etterhvert Håper du er blitt fin igjen nå Klikk for å utvide … Absolutt! holdt heldigvis med en microlax bak, tygge litt plommer, en liten sviske yoghurt, 30ml lactulose og ett stort glass med biola
happyness skrev: så bra å høre, må investere i noe svisker eg og etterhvert Håper du er blitt fin igjen nå Klikk for å utvide … Absolutt! holdt heldigvis med en microlax bak, tygge litt plommer, en liten sviske yoghurt, 30ml lactulose og ett stort glass med biola
S Smil90 Elsker forumet Augustlykke 2015 23 Aug 2015 #23 Sniker.. Spis en Kiwi hver dag.. Det hjalp meg
Frøken Ustrøken Gift med forumet 23 Aug 2015 #24 Kjøpte meg Activia-yoghurt med müsli i går jeg, den gjorde susen her! Var helt ok å komme på do en tur etter nesten ei uke uten..!
Kjøpte meg Activia-yoghurt med müsli i går jeg, den gjorde susen her! Var helt ok å komme på do en tur etter nesten ei uke uten..!